Ålandsläger våren 2007

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Ort
Lite här o där...
Hoj
ja
:D Ja kul var det.

Var det ingen som tog lite fotpinneskrap-bilder på oss?? :)

Du är en modig jävel :D

Är du säker på att du fått bort alla EKG-knappar nu , det kanske sitter kvar några på ryggen någon stans? :D

Haha ja fan vet, dom var frikostiga med såna :D Tur de inte var lika läskiga att pilla loss som den otroligt långa dropp-nålen :D Du skulle sett Freddies min när jag drog ut nålen :D
 
Last edited:

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Mycket bilder blir det... Nångång ska jag försöka fixa albumfunktion så man snabbare kan bläddra igenom, men senast jag försökte så var det en del buggar i programmen som gjorde att jag avstod.

Här kommer det mer vartefter jag får in filerna: http://irt.slu.se/tomk/sm/pics/Vessingsboda07-1/
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
fixa en fil med alla bilder så man kan ladda ner dom ! kommer bryta ihop annars!
 

hakis

Nu med ny formula
Gick med
19 Oct 2004
Ort
Skåneland
Hoj
Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Blir det fler läger i sommar eller? Så man kan planera in... verkar sjukt roligt.

//Hakis:tummenupp
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Blir det fler läger i sommar eller? Så man kan planera in... verkar sjukt roligt.

//Hakis:tummenupp

I slutet av augusti, början av september nångång... De har så mycket egna aktiviteter nu med kartingen att de inte vill hyra ut under sommaren. Jag kommer att gå ut med datum i god tid och det blir säkert samma upplägg som nu senast, med förskottsbetalning och hojbesiktning m.m.
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
I slutet av augusti, början av september nångång... De har så mycket egna aktiviteter nu med kartingen att de inte vill hyra ut under sommaren. Jag kommer att gå ut med datum i god tid och det blir säkert samma upplägg som nu senast, med förskottsbetalning och hojbesiktning m.m.

Bara det är före sista smet som går den 22 sep i Örebro.
Tror att fler uppskattar om det är lite blandning på förare.
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Som svar på yates undran (du har fullt i PM-boxen :tungan )...

Jag försöker fixa med ett läger till. Nu är iofs hela september inbokat med 2x dop, fester och så två helger när det är motardtävlingar (SM och så en lokal tävling här på hemmaplan helgen innan). Däremot är början av oktober funkis för egen del (augusti blir för nära inpå). Jag har försökt få tag i banansvarige idag, men utan att lyckas och tidigare epost har inte besvarats. Det dyker dock upp på forumet så fort jag har något att gå på.

Det blir i så fall fråga om en körning lör-sön med boende fr.o.m. fredag e.m. om allt klaffar. Frågan är bara hur stort intresset är att köra, för i och med de högre avgifterna för både boende och bana så krävs det lite folk om det ska gå runt (och fortfarande vara hyfsat billigt vill säga).
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top