Ålandsläger våren 2007

Meeh... vad är det som händer?! En efter en trillar av här, det ÄR verkligen som tio små negerpojkar. :va Det blir ju BARA gamlingar på Åland i år med!!! :D Supermoto-PRO? Fy vad jag är dum nu... man kanske ska strunta i att åka istället för att vimsa runt på banan som rundningsmärke? :tungan

Vi syns snart hörrni! :krama

Meeh... vad är det som händer?! En efter en trillar av här, det ÄR verkligen som tio små negerpojkar. :va Det blir ju BARA gamlingar på Åland i år med!!! :D Supermoto-PRO? Fy vad jag är dum nu... man kanske ska strunta i att åka istället för att vimsa runt på banan som rundningsmärke? :tungan

Lovar att ställa upp som rundningsmärke på banan så du kan känna lugnet:D

jag hade väldigt gärna åkt.. men känner att jag inte har råd med det.

jag hade väldigt gärna åkt.. men känner att jag inte har råd med det.

Banken har pengar :7peta ( :pannkyss )

Jo, det har blivit några avhopp, så platser finns för de som är sugna på att åka. Man tar då lämpligen över en redan bokad plats.

Slantarna är redan inbetalda och allt fixat :tummenupp De ska tydligen ha med ett litet klistermärke att sätta på de hojar som godkänns vid besiktning (ett vackert rosa ? :D ).

Lasse har lovat ställa upp som platsansvarig tills jag dyker upp. Men någon till av det gamla gardet får gärna vara behjälplig (skicka PM, så noterar jag det).

Banken har pengar :7peta ( :pannkyss )

Jo, det har blivit några avhopp, så platser finns för de som är sugna på att åka. Man tar då lämpligen över en redan bokad plats.

I den händelse att ingen hör av sig och vill ta över min plats är det inte helt uteslutet att jag tar en dagstur över på måndagen för att vara med i alla fall EN dag.

Vem letar jag då upp för att få hojen kollad? Eller det kanske löser sig när jag väl kommer dit... :rolleyes:

Lovar att ställa upp som rundningsmärke på banan så du kan känna lugnet:D
Då kan våra små Husor stå och skämmas ihop då! C ya! :tummenupp

I den händelse att ingen hör av sig och vill ta över min plats är det inte helt uteslutet att jag tar en dagstur över på måndagen för att vara med i alla fall EN dag.
Det är klart du ska komma över en sväng! Det är värt det till och med bara för EN dag! Ev gör jag dig sällskap hem på måndagkvällen... :krama

Last edited:

yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en :tuttar ...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRY

...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRY

Verkar gå bra att kränga slanglöst :D
Sätt in en tuss på mitt konto när du ändå är igång :rolleyes:

yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en :tuttar ...CHUCKABOWA jag sponsrar dig med 500 kr om du vill komma till åland ..ring mig så skickar jag pengar..någon mer som kan spånsra en åksugen arbetsledig kille????MVHARRY

Harry du är världens snällaste det har jag alltid sagt!

yasha du kommer att få en stor kram av en gammling. bara för att du kör HUSABERG och för att du kommer med till åland ? synd att inte cupcake kunde följa med . såg henne köra i söndags , i örebro .hon kör jävligt bra,för att vara en :tuttar ...MVHARRY
Du är en gullesnutt, Harry! Men jag menade ju självklart att jag också tillhör PRO-gänget. Får jag en kram ändå? :tungan

Cupcake kommer kikka massa butt i år, fi fan vilken breeeewd!!! Me lajk!!!

Va? Menar du att jag med mina nyss fyllda 31 ska dra ner medelåldern??:D

Nåväl, nu verkar det finnas hopp, Crf:en hostade igång seent:trött i går kväll efter massvis med strul. Var ett tag osäker på om jag skulle få ihop den i tid, men det löste sig:6surkart
Med reservation för att jag inte konsumenttestat ordentligt än ska det bli kul att ses på Åland!

Yes, jepp och HELL YEAH! :gamlingsmiley

Du är inte den enda som inte är konsumenttestad, hojen alltså... min har ny fjädring, märklig motor och nytt diverse som jag inte förstår mig på, så hela lägret går nog åt till att lära sig krypa igen. I gräset! :D

Kul att du hänger med! :krama

Va? Menar du att jag med mina nyss fyllda 31 ska dra ner medelåldern??:D

Nåväl, nu verkar det finnas hopp, Crf:en hostade igång seent:trött i går kväll efter massvis med strul. Var ett tag osäker på om jag skulle få ihop den i tid, men det löste sig:6surkart
Med reservation för att jag inte konsumenttestat ordentligt än ska det bli kul att ses på Åland!

Bredsladd

Tom, är det okey om jag kör med spidway-hojen:confused:
Den är jätte lätt, så den kommer vara jätte snäll mot asfalten.:tummenupp

Min plats blir ledig om någon vill ta över, PM:a mig isåfall.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT