Åland

Pyhis

Joo
Gick med
20 Jan 2004
Hoj
Sv 650
Jag hade tänkt flytta till Åland om ca ett år och gå i skola där. Men nu undrar jag hurudant ställe e Åland att bo på har aldri varit på Åland?

Om någon har gått eller går i Högskolan på Åland så kaske ni kan säga om det är en bra skola ? Hade tänkt att jag skulle skola mig till fartygs elektriker :3freak
Tack för alla svar :tummenupp :banana

Pyhis skrev:
Jag hade tänkt flytta till Åland om ca ett år och gå i skola där. Men nu undrar jag hurudant ställe e Åland att bo på har aldri varit på Åland?

Om någon har gått eller går i Högskolan på Åland så kaske ni kan säga om det är en bra skola ? Hade tänkt att jag skulle skola mig till fartygs elektriker :3freak
Tack för alla svar :tummenupp :banana

Åland är mysigt, inget snack om saken.

Mariehamn är mysigt, beror ju iofs på vad man är van vid :gnissla Finns två uteställen som är värda att besökas, Alvars rockar pheeeett :yoparty sen har vi "Arken" där "seniorerna" brukas släppa loss :fyllisar

Annars kan det tilläggas att :tuttar , är riktigt torra, om det beror på för lite :fyllisar eller, om det är släktskapet med vårt östra land som gör det? Vettefan :hihi

Så Åland är absolut inget dåligt ställe att flytta till, men du kanske ska masa dig hit och kolla in stället innan det stora flyttlasset går?

sen har du gästhamnen för fritidsbåtar där också som du kan ragga på svenska/finska flickor :tungan

Det är en lång raksträcka som går förbi hamnen som är perfekt för bakhjul mm :tummenupp

Beanise skrev:
Åland är mysigt, inget snack om saken.

Mariehamn är mysigt, beror ju iofs på vad man är van vid :gnissla Finns två uteställen som är värda att besökas, Alvars rockar pheeeett :yoparty sen har vi "Arken" där "seniorerna" brukas släppa loss :fyllisar

Annars kan det tilläggas att :tuttar , är riktigt torra, om det beror på för lite :fyllisar eller, om det är släktskapet med vårt östra land som gör det? Vettefan :hihi

Så Åland är absolut inget dåligt ställe att flytta till, men du kanske ska masa dig hit och kolla in stället innan det stora flyttlasset går?

Tänkt nog att ja skulle hinna göra det i sommmar.... annars får man köra ner me bil i höst/vinter :gnissla

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8