Åkte upp med min Dominator på Omberg idag!

  • Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Får ändra mig efter detaljstudie av bilden, orsaken till att folk glodde så mycket var ju att när Dominator-Rocks puttrade uppför berget, så åkte en lätt illamående Elvis nerför berget på sin nertrimmade Zündapp.
 

Bifogat

  • ombergx.jpg
    ombergx.jpg
    133.1 KB · Visningar: 82
osterkraft skrev:
2467079 Man måste ju förstå att killen var TVUNGEN att köra upp på berget! :lol

ombergx.jpg


Var det du din skurk som låg i den där gammla slitna ekan och glodde i porrtidningar ?? :D :tummenupp

Tack för att du tog en schyst bild på mig!
 
Värt att veta för att få lite perspektiv på prestationen.
Under Hedenhös tid fanns det en kiosk på Hjässan,
ägaren körde varje dag upp samma väg med sin VW 1200...:D
 
NoPinky skrev:
2466514 Grattis, du har precis sett till att motorcyklister fått ett ännu sämre omdömme i allmänhetens ögon. :tomten

Starkt jobbat!

Hoppas att du känner att du har gjort en betydelsefull insats.

moralkärringar borde förbjudas på SH, orkar inte ens läsa tråden nu :trött
 
Leolover skrev:
2469159 Värt att veta för att få lite perspektiv på prestationen.
Under Hedenhös tid fanns det en kiosk på Hjässan,
ägaren körde varje dag upp samma väg med sin VW 1200...:D

Vad är det för prestation du pratar om :va

ägaren körde varje dag upp samma väg med sin VW 1200.... :rofl

Yeeah right och du har en låtsas kompis som heter Molgan också eller??
 
Såja..tyckte allt att du lät lite stolt över att ha kört uppför
en grusad brant gångväg, i en ekopark.

Molgan? Är det killen du berättade historien för först?:pannkyss
 
Last edited:
Leolover skrev:
2469442 Såja..tyckte allt att du lät lite stolt över att ha kört uppför
en grusad brant gångväg, i en ekopark.

Molgan? Är det killen du berättade historien för först?:pannkyss


:tomten Ok...

Nu har jag ju inte nämnt någonting om att vara stolt, och du verkar vara den enda som har läst tråden som har tolkat det så.


Molgan är Alfons Åbergs låtsaskompis!

Ps alltid trevligt med nytt folk här på SH ! :tummenupp

Edit: Såhär i efterhand så ser jag att jag förlöjligar mig själv genom att bemöda mig å bemöta dina inlägg.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top