Åkning Stockholm 20/3

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Tjoho!

Nu är det dags att vakna och lämna vinterdvalan för er som ännu tvekar. Enligt SMHI väntas sol och 10-15 grader på Lördag (20/3).

Blir det som utlovat tänkte jag vara ute i god tid så folk kan planera lite. Vore trevligt om vi kunde dra ihop lite folk och träffas och köra lite. Är öppen för förslag om samlingsplats men McD sveavägen är ju en klassiker. Sen kan ju de som vill ta en liten åktur och de som vill posera kan stanna :D

Någon som e på?

SMHI har ALDRIG haft rätt förut, framförallt inte en vecka i förväg.

Jag var ute nästan 20 mil idag, kan nog köra lite mer om en vecka, jag är på! :D

Tog fram hojen idag och körde en sväng :D , men det blev bara 5-6 mil på större vägar. Det var underbart!! Hänger gärna på den 20:e om vädret är ok :tummenupp

Bikerwoman

Om Johans hoj är hopplockad och vädret tillåter så låter det lockande... Min hoj hinner jag inte slänga ihop på en vecka... :(
Hoppas på fint väder då!! :)
/FW

Samma här!.. om jag fått tebax hojjen =/.... andra 125-nissar kan ju pm'a, så kan vi ordna något =)

hittils e vi iaf:
1.rs#41
2.AddE
3.Dnisse
:yoparty

Ace Niki: Min hoj börjar bli svååårt rastlös i garaget, han vill absolut ut nästa lördag om vädret är ok. Count me in.
Sveav är ok, lika långt överallt därifrån.

watson skrev:
Om Johans hoj är hopplockad och vädret tillåter så låter det lockande... Min hoj hinner jag inte slänga ihop på en vecka... :(
Hoppas på fint väder då!! :)
/FW
Jag e ledsen men jag hinner inte bli färdig med min hoj heller till lördag :( Har lite ont om pengar till delar.

Eller det kanske var någon annan du menade :va :D :D

Johanjulgran skrev:
Jag e ledsen men jag hinner inte bli färdig med min hoj heller till lördag :( Har lite ont om pengar till delar.

Eller det kanske var någon annan du menade :va :D :D

He he he, någon kommer få :fatta! om han inte passar sig... :D

Ja man får väl hoppas hojjen är klar tills dess :Bugar , det börjar KLIA lite smått. :tummenupp

Visst, med fint väder så, just nu säger smhi regn på lördag, får väl se hur det blir.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT