Åkning Sön 11/6

Kocken

shit fan va knas!
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
daytona
Kommer va vid pumpen kl 13:00 om intresse för att köra på Sön finns. Vädret är ju underbart :yoparty

Är det tillgängligt vid pumpen då ? Nu idag när jag gled runt lite på stan, så var det ju jippo med karuseller och grejer för hela slanten och pumpen kunde man inte komma till med motorfordon i alla fall.

Det var Rix fm festival och det var sista dan för dom idag, så dom borde vara borta imorgon.

Nån som vet var man får tag på packboxar till ett par 41mm Showa Upside down gafflar på en söndag?
Om nån har ett vettigt svar så är jag på.. =)

Lite osäker på om det verkligen är sista dagen idag som det står grejor på fyristorg. Det har alltid förut varti från torsdag till söndag. Skulle nog välja ett annat ställe att mötas på om det vore jag. Typ fågelsången eller något trevligt ställe.... :)

Sorry kollade precis upp, kommer inte gå att komma till pumpen på sön. Ska vi säga fågelsången då som lotta sa? Vart ligger det förresten :va

Ut och åka hoj när Holland har match? :tomten
ni måste vara tokiga hela bunten :hihi

bör väl desutom slänga på ett par nya sulor, gör det efter matchen så kanske man provkör dom lite senare ikväll.

Det kommer att bli varmt som fasiken idag vad jag har hört så jag tar en sol och bad dag i stället. lLte bakis känning har jag också.

jag kommer fågelsången kl 13 va det. är jag den enda i hela uppsala som inte e bakis idag?

Hur gick det?
Vart åkte ni?
Var det varmt?
Vilka var det som åkte?

Ett hav av frågor ....

Lotta skrev:
2229203 Hur gick det?
Vart åkte ni?
Var det varmt?
Vilka var det som åkte?

Ett hav av frågor ....

Det blev jag Jonas och Frillle.

Det var gräsligt varmt, tjäran kröp ur asfalten på sina ställen.

Uppsala-Österbybruk-Forsmark-Öregrund-Uppsala, 13:00 - 18:00

En riktigt skön tur, men det hade varit najs med lite bad längs vägen... :banana

Jag var ut nu runt 21 och försökte slita ut det sista av mitt originalbakdäck på 660:n.. Träffade Redan som förevigade.. :tummenupp

www.karolina.nu/bilder/burnis.avi

När jag kom hem var det rekord i svett, fy fan va varm jag var, eftersvettas fortfarande! Att köra på dagen idag fattar jag inte att ni klarade. Jag hade fullt sjå att stå ut på badstranden.

Var faktiskt i och simma en sväng i Vårdsätraviken och det var nog enda stunden det kylde lite :tungan

Den här dagen kunde ju varit bättre. :(
Visst, kalasväder har det varit & en fin dag att köra på. Men, känningar från gårdagens party & ett konstaterande att jag dragit på mej en halsfluss två dagar innan jag drar till Lelles gör att det känns som om iaf jag kunde radera denna söndagen från kalendern :( Skit å skit å skit!!!!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra