Åkning lördag!?!?!?!?

Vafalls!? Vad är nu detta? En gammal tråd ifrån april!

Du är bra tokig du Nalken! :D :tummenupp
 
VA FÄSSEN :fatta!
Nu trodde jag ju att de skulle vara strålande sol och värme på lördag. Bara att skicka i batteriet och köra....
Men icke, Döda mej :död blir det aldrig sommar igen eller?
 
:Bugar Thundercat Du är välkommen nästa vår igen.
 
Vi kanske ska hälsa på Göteborg nån gång, först Kinnekulle :squid sedan en sväng förbi Göteborg :fyllisar vilken fin tur det skulle vara :tummenupp
 
Nalken skrev:
Vi kanske ska hälsa på Göteborg nån gång, först Kinnekulle :squid sedan en sväng förbi Göteborg :fyllisar vilken fin tur det skulle vara :tummenupp

Ta med pingvinen, han har ju en touringhoj så det borde inte vara några problem för honom att åka långt. :D
 
Men Duuu Pinvin, min hoj är kanske klar snarligen, då ka vi toure lite - jag fatter ju att du tyckar det är kul :)
 
Kan vi inte ta Kinnekulle -Göteborg -och sen vidare till Nüburgring, var på väg dit till förra året men jobbet satte käppar i hjulet.....

/PSW
 
PSW skrev:
Kan vi inte ta Kinnekulle -Göteborg -och sen vidare till Nüburgring, var på väg dit till förra året men jobbet satte käppar i hjulet.....

/PSW

BMW MC Klubben, har såklart en tur till NürnbergRing till sommer :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top