Åkning ikväll ?

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Vi är några tappra som tänkte ut och leka ikväll, så "plattan" mellan 17.30-18.00 är dte som gäller !! Om jag kan ha hjälmjäveln nå länge vill säga :mad:

bash skrev:
2367732 Vi är några tappra som tänkte ut och leka ikväll, så "plattan" mellan 17.30-18.00 är dte som gäller !! Om jag kan ha hjälmjäveln nå länge vill säga :mad:

Jag har ngra sköna tabletts ;)...muskelavslappnande haha

Vilka har du snackat med? , för vi är nog 5st iaf..om det inte är samma personer dvs..

vart ska ni köra ??

om ni bara ska ut och glida så kanske jag ochså henka på:tummenupp . min bålgeting toppar bara ca120 km/h pågrund av nerdrevning:D. så jag vill hälst inte köra på 110 väg:D

Inte en aning vart det bär nånstans, tyckte det lät lite granna som om grabbarna ville slanga lite :yoparty

ok ;) jag ska in till stan en sväng vad ca 21 tiden och kolla om det är något drag där. kanske syns då om ni fortfarande är ute och busar på ett däck :tummenupp

Tyvärr missade man buset ikväll, men det kanske blir nån körning imorgon?
Ska bara träna lite slang på indistriområdet själv först, så slipper man skämma ut sig :)

Dalan skrev:
2369663 Tyvärr missade man buset ikväll, men det kanske blir nån körning imorgon?
Ska bara träna lite slang på indistriområdet själv först, så slipper man skämma ut sig :)

D kommer du göra endå om du inte håller den 200m ;)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla