Åkning i Rättvik 2/5!

Bempa

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Falun
Hoj
Yamha YZ 426 F SM/Cross
Platser finns kvar till söndagens åkning på gokartbanan i Rättvik. Vi tar emot ca 15 personer till. Först till kvarn.......
Anmälan så fort som ni hinner göres på 070-5534900.
Svarar jag inte så lämna meddelande med namn och nummer.

:yoparty

//Benny
 
Bempa skrev:
Platser finns kvar till söndagens åkning på gokartbanan i Rättvik. Vi tar emot ca 15 personer till. Först till kvarn.......
Anmälan så fort som ni hinner göres på 070-5534900.
Svarar jag inte så lämna meddelande med namn och nummer.

:yoparty

//Benny
jag e me
 

Bifogat

  • 02.jpg
    02.jpg
    7.8 KB · Visningar: 69
Vad gäller för att få köra där? Najjat,uppsamlingskärl? Skulle ju vara kul att testa att brotta runt 625:an på gocartbana någongång :)
 
kör bara ! jag stoppade två colaflaskor för uppsamling, sedan tuta å kör. Skoj bana som faan, ät innan bara så du inte blir åksjuk :tungan

625 blir inga problem där :Bugar

Busaberg skrev:
Vad gäller för att få köra där? Najjat,uppsamlingskärl? Skulle ju vara kul att testa att brotta runt 625:an på gocartbana någongång :)
 
Det ska även testas med riktiga touringlok :) Doc utan packväskor, endast
verktygs sats.......ifall om nån behöver hjälp med skruvning utefter banan :lol

Det är ju bara på skoj, iaf i "rokeygruppen"!!!
 
alla kör nog för det är "skoj" oavsett vilken grupp man hamnar i :tummenupp

Det roligaste e ju att hitta någon som har ungefär samma tempo, då blir det görskoj ju !!!
Böjjarn skrev:
Det är ju bara på skoj, iaf i "rokeygruppen"!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top