Åkning i Helsingborg

Men hallå?? Det är ju den officiella obligatoriska Skånevårenturen på lördag! Den får du Inte missa. Ta din plastraket o bege dig till Eslöv. :tummenupp

haha hade fan glömt..Hänger inte med i svängarna från båten jag jobbar på :va
Ja man kanske skulle regga sig :tungan

haha hade fan glömt..Hänger inte med i svängarna från båten jag jobbar på :va
Ja man kanske skulle regga sig :tungan

Tycker jag helt klart, lär vara fler som kommer ifrån Ängelholm ner.
Jag vet iaf att Magoozi ska köra ner, ev. min svåger (med spätta) också.

Jag satsar nog på skånevårturen också...
Det blir väl någon grupp som åker lite gemensamt ner?.. Bra för mig som inte hittar så bra här...

Det blir väl någon grupp som åker lite gemensamt ner?.. Bra för mig som inte hittar så bra här...

Återigen så kolla RoH...där kommer nog att finnas en samlingstråd för pajasarna som kommer från Hbg. :hihi

Då är du som klippt o skuren för MCK Vilseturen, vi som organiserar hittar inte heller. :tungan
Här har du tråden, ligger som Sticky i Träffar/Samåkning (tack till Kapten Blåskägg)
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=150127

Men hallå?? Det är ju den officiella obligatoriska Skånevårenturen på lördag! Den får du Inte missa. Ta din plastraket o bege dig till Eslöv. :tummenupp
Jisses... är den både officiell och obligatorisk nu?!? Inte illa pinkat.

Last edited:
Last edited:
Men det ska bli fint väder på söndag, är det någon som är sugen på en liten runda i Helsingborg då? Behöver inte vara mer än en timme´?

Jag brukar snurra lite över allt :tuttar Vart ligger "bankogården" någonstans?

Det ligger ovanför Elineberg. Har sett en orange KTM som har kört där. Troligtvis känner någon som bor i en villa i området.

Last edited:
Men det ska bli fint väder på söndag, är det någon som är sugen på en liten runda i Helsingborg då? Behöver inte vara mer än en timme´?

Det ligger ovanför Elineberg. Har sett en orange KTM som har kört där. Troligtvis känner någon som bor i en villa i området.

Om det blir bra väder på söndag och om jag fått mitt bakdäck då...och om det inte blir allt för hårt på lördagkvällen så e jag lätt med på att köra en runda på söndag. :yoparty

Hmm...ovanför Elineberg säger du, nej det e nog inte jag. Körde där iofs där om dagen men det e nog ända gången jag kört den vägen hemmåt.

Sitter och funderar på om man skulle sticka ut idag. :va

Någon som ska köra?

Här var det dött.. Ingen från dessa trakterna som vill ut och köra lite idag..?

Här var det dött.. Ingen från dessa trakterna som vill ut och köra lite idag..?

Dessvärre på jobb fram tills ikväll - underbart väder att köra i idag annars. Sen e det ju valborg imorn och då ska man få sig en "Kristus-fylla" (återuppstår på 3:e dagen) så på torsdag ev. onsdag e jag redo att gazza! :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti