Ravetrancer
Now even more badass!!!
Hej
JAg har biókat resan till Shangahis circuit i maj.
Varju där förra året i regnet och kollade också, banan var otroligt fin trots regnet. Hoppas dock att det är torrt i år.
Skall köpa biljetter till MotoGP:n och sprang på nåt som hette VIP club, lite dyrare än dom vanliga biljetterna dock. Står lite info om vad man får för detta men jag fattar inte ändå, så jag frågar er som vet vad alla ord betyder mm.
Här är urdraget från VIP Club:
VIP Village Suites:From the suites on the first floor of the Pit Building, the VIP Village offers our guests a privileged view of the Start/Finish line, Pit Lane and Paddock area.
INCLUDING SERVICES:
Access to the circuit
1 parking place for every 4 guests
1.5 sqm space allocation per person
Exclusive comfort
Elegant furniture and decoration
Air Conditioning
Race coverage on close-circuit television
Buffet breakfast served on Sunday & Saturday (8:30am~10:30am)
Pit Lane Walk at pre-arranged times (Sunday 10:10 am, Saturday 12:25pm)
Paddock Tour at pre-arranged times (Sunday 9:00am~2:00pm, Saturday 9:00am~4:30pm)
Gourmet Lunch on Sunday & Saturday (12:30pm~2:30pm)
Complementary Bar on Sunday & Saturday
Official Programme on Sunday
VIP Village Game
PRIVATE AREAS:
The Private Area is assigned to groups of more than 100 clients.
LOUNGE AREA
Smaller groups will be accommodated in the VIP Village Lounge Area. Groups of 10 guests each will have a table reserved under your company name.
TAck på förhand, Rejvis
JAg har biókat resan till Shangahis circuit i maj.
Varju där förra året i regnet och kollade också, banan var otroligt fin trots regnet. Hoppas dock att det är torrt i år.
Skall köpa biljetter till MotoGP:n och sprang på nåt som hette VIP club, lite dyrare än dom vanliga biljetterna dock. Står lite info om vad man får för detta men jag fattar inte ändå, så jag frågar er som vet vad alla ord betyder mm.
Här är urdraget från VIP Club:
VIP Village Suites:From the suites on the first floor of the Pit Building, the VIP Village offers our guests a privileged view of the Start/Finish line, Pit Lane and Paddock area.
INCLUDING SERVICES:
Access to the circuit
1 parking place for every 4 guests
1.5 sqm space allocation per person
Exclusive comfort
Elegant furniture and decoration
Air Conditioning
Race coverage on close-circuit television
Buffet breakfast served on Sunday & Saturday (8:30am~10:30am)
Pit Lane Walk at pre-arranged times (Sunday 10:10 am, Saturday 12:25pm)
Paddock Tour at pre-arranged times (Sunday 9:00am~2:00pm, Saturday 9:00am~4:30pm)
Gourmet Lunch on Sunday & Saturday (12:30pm~2:30pm)
Complementary Bar on Sunday & Saturday
Official Programme on Sunday
VIP Village Game
PRIVATE AREAS:
The Private Area is assigned to groups of more than 100 clients.
LOUNGE AREA
Smaller groups will be accommodated in the VIP Village Lounge Area. Groups of 10 guests each will have a table reserved under your company name.
TAck på förhand, Rejvis