Ska iväg till Syrien på "semester" på onsdag och jag är kvar där i en månad.. Så frågan är, ska jag göra nåt spec med min sötnos? Fylla på nåt, ta bort nåt annat lr någonting? Eller ska jag bara låta den vara som den är tills jag kmr tillbaks..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska iväg till Syrien på "semester" på onsdag och jag är kvar där i en månad.. Så frågan är, ska jag göra nåt spec med min sötnos? Fylla på nåt, ta bort nåt annat lr någonting? Eller ska jag bara låta den vara som den är tills jag kmr tillbaks..?
jag skulle ställa av den om det går, då sparar du en del pengar...
varför ska alla i denna jävla delen av forumet vara ironiska hela tiden? hjälp killen ist. han frågar om hjälp och hjälp är vad man skall få på ett forum. och när han frågar vet han antagligen inte svaret, och vet han inte svaret är det inte heller säkert att han fattar er jävla ironi.
BTW: vaffan e de med sh nu för tiden? trådar blir cp, inlägg försvinner... varför?
varför ska alla i denna jävla delen av forumet vara ironiska hela tiden? hjälp killen ist. han frågar om hjälp och hjälp är vad man skall få på ett forum. och när han frågar vet han antagligen inte svaret, och vet han inte svaret är det inte heller säkert att han fattar er jävla ironi.
BTW: vaffan e de med sh nu för tiden? trådar blir cp, inlägg försvinner... varför?
nä jag råkade i min städiver ta bort ditt inlägg med, sorry
ok de va inte det jag tänkte på. igår så blev min projekttråd helt cp. inläggen sorterades helt kostitgt, jag hade inte längre skrivit första inlägget och sista sidan bestod av inlägg som va gamla som fan. men när jag logga in idag så va allt som vanligt...
alldelles riktigt, skadar ju inte om du gör det nu innan du åker heller, då kan du ju åka en bit när du kommer hem oxåFör att dom blir så extra tuffa då? Menmen, vad jag har fattat(och vad jag trodde från början) ska jag inte göra ett skit med denLåsa är självklart, funderar på fulltanka den också, är det fel? För när man ställer av den på vintern osv ska man ju antingen fulltanka lr ha tanken snustorr right?
3050139varför ska alla i denna jävla delen av forumet vara ironiska hela tiden? hjälp killen ist. han frågar om hjälp och hjälp är vad man skall få på ett forum. och när han frågar vet han antagligen inte svaret, och vet han inte svaret är det inte heller säkert att han fattar er jävla ironi.
Okej då hade jag rätt från början alltsåTack för alla svar!
![]()
Hade så skönt på semestern hurru
vore ju inga fel med lite värme...
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |