Åka-tråden!

hansaa

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Ort
Linköping
Hoj
triumph daytona 675
Najs! hoppas fler folk är sugna på att åka idag. Väntar ett tag till innan jag ger mig ut, kanske blir lite action i tråden snart :)
 
Last edited:

hansaa

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Ort
Linköping
Hoj
triumph daytona 675
Tja boys! Tänkte ta en runda efter jobbet imorgon. Det ser ut att bli uppehåll! Någon som är på så hojta till. / hansa
 

shiven

SHBlåbär
Gick med
26 Jul 2011
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 SRAD
Tja boys! Tänkte ta en runda efter jobbet imorgon. Det ser ut att bli uppehåll! Någon som är på så hojta till. / hansa

Vilken tid? Ser inte så bra ut på himlen för tillfället, jag hänger gärna med om det inte regnar eller är för kallt! :banana
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Statoil Ryd 18.00 I kväll

De som hinner får åka med, vi blir några. Jag har inte haft möjlighet under dagen att göra inlägg här varav sent meddelande! :död
 

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Som det ser ut nu så räknar jag med att ta en sväng på Onsdag, några fler som är sugna? Kollar tråden under veckan..
 

hansaa

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Ort
Linköping
Hoj
triumph daytona 675
Man kan ju fan tro att det är minst 5000 besökare här inne varje dag. Kan vi ALLA försöka dra ihop ett gäng till helgen???? då säger vi så!:) Puss
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Jag är på till helgen, söndag skulle passa bra. Fredag är de ju annat :fyllisar som gäller, så lördag kanske inte alla kan... :tungan
 

shiven

SHBlåbär
Gick med
26 Jul 2011
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 SRAD
Man kan ju fan tro att det är minst 5000 besökare här inne varje dag. Kan vi ALLA försöka dra ihop ett gäng till helgen???? då säger vi så!:) Puss

Hahaha hansaa lackar :tummenupp ska det verkligen bli fint till helgen?
Jag har varit lite inaktiv, men jag har ingen skylt på hojen än:3freak

Tar gärna en repa idag, förutsatt att ni plockar upp mig i tallboda och jag slipper åka centralt alternativt på de vägar man skulle kunna träffa på farbror blå. Skippar gärna en böteslapp och utskällning för att jag åker utan skylt!:gnissla
 

hansaa

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Ort
Linköping
Hoj
triumph daytona 675
Hahaha hansaa lackar :tummenupp ska det verkligen bli fint till helgen?
Jag har varit lite inaktiv, men jag har ingen skylt på hojen än:3freak

Tar gärna en repa idag, förutsatt att ni plockar upp mig i tallboda och jag slipper åka centralt alternativt på de vägar man skulle kunna träffa på farbror blå. Skippar gärna en böteslapp och utskällning för att jag åker utan skylt!:gnissla

Shiven!:D Du om någon har väl råd med en utskällning och en böteslapp.. jag kan tyvärr inte hänka på idag, men är det bra väder så vill jag åka lite i helgen och du ska givetvis med!, med eller utan skylt. :hej
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top