Åka-tråden!

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Hej!

Vad är det för gäng som brukar åka, är det bara sporthojar eller är det andra hojar som nakenhojar osv?

Vad är det för tempo oftast?
Väldigt högt eller kör ni lite mer sansat?

Skulle vara kul att åka på lite gruppkörningar ibland, dock så föredrar jag lite mer sansade hastigheter än att man bara ligger på marginalen..
 

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Eftersom jag jobbar natt hela helgen så håller jag koll på tråden och hoppas på att det ska passa in, för lite köra går man ju gärna upp tidigt..:banana
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Hej!

Vad är det för gäng som brukar åka, är det bara sporthojar eller är det andra hojar som nakenhojar osv?

Vad är det för tempo oftast?
Väldigt högt eller kör ni lite mer sansat?

Skulle vara kul att åka på lite gruppkörningar ibland, dock så föredrar jag lite mer sansade hastigheter än att man bara ligger på marginalen..

Jag är hojlös nu men när vi körde för ett par år sen var det 95% sporthojar. Ibland motarder, nån er-6, cb1000r osv. Folket var mellan 21-50 år typ så det var kul. Den snabbaste killen var över 40. Tempot brukar vara blandat. Då var det allt från racefolk/baninstruktörer till mer eller mindre nybörjare. De snabba i täten stannar vid varje vägskäl för att se till så ingen tappas bort.

Haka på en körning så ska du nog trivas.
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Har ni dåligt med idéer kan ni dra ut till Sviestad o glo lite i helgen. Kawasaki-dagarna med bankörning osv.
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Jag är hojlös nu men när vi körde för ett par år sen var det 95% sporthojar. Ibland motarder, nån er-6, cb1000r osv. Folket var mellan 21-50 år typ så det var kul. Den snabbaste killen var över 40. Tempot brukar vara blandat. Då var det allt från racefolk/baninstruktörer till mer eller mindre nybörjare. De snabba i täten stannar vid varje vägskäl för att se till så ingen tappas bort.

Haka på en körning så ska du nog trivas.

Tack för infon!
 
Last edited:
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top