Åka-tråden!

statoil i ryd kan vi ta ;) så får vi se om någon annan hänger med.

Kl 13.00 vid statoil i ryd

Finns det någon sida som man kan se resultat på

Tyvärr dåligt med det. raceresults.nu visar livetider men sen försvinner de.

Han tog pole med 1,3s marginal i kval 1, sen kval 2 kraschade han men gick bra med både honom och hoj. 09:45 startar de, kolla livetimingen så hoppas vi han tar starten och gör en Lorenzo och bara ökar 0,5-1s per varv!

Go Linus!

Som Daniel skrev så gick min helg riktigt hyffsat för att vara första tävlingen och första gången som jag besökte Anderstorp. Kvala till mig en första startplats i båda racen. Och vann sedan både race 1 och 2. Hem kom jag med två stor pokaler och ett brett leende! :)

Som Daniel skrev så gick min helg riktigt hyffsat för att vara första tävlingen och första gången som jag besökte Anderstorp. Kvala till mig en första startplats i båda racen. Och vann sedan både race 1 och 2. Hem kom jag med två stor pokaler och ett brett leende! :)

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:banana:banana:banana:banana:banana:rock:rock:rock

Om Väder och vind tillåter så tänkte vi ta en sväng på Torsdag den 9e. Inte bestämt plats eller tid än men vi vill gärna bli fler :)

Är i samma gäng så är bara köra när som ;) Allt jag behöver göra innan är att gå ut med hunden :P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman