Åka-tråden!

Hedi! Såg dig allt för en timme sen, åkandes för dig själv :såjaponken Ingen som vill övningsköra tillsammans med dig idag? :hihi

Däck och bromsar på g hem, hoppas på sviestad tors kväll om jag beställt rätt grejor samt däckskrängaren hittar en lämplig tid!!

Hörru snorvalp.. Har du kört någon 59 tid ännu??

Efter mitt uppehåll på 2 månader var jag tillbaka stel och fin men körde ändå på stadiga 1.00 tider flertal gånger. Så 0.3 sek från 59. Kanske når målet 58 innan säsongen tar slut ändå med lite tur :) men börjar med 59..

Nästa träning är 14 augusti!

Efter mitt uppehåll på 2 månader var jag tillbaka stel och fin men körde ändå på stadiga 1.00 tider flertal gånger. Så 0.3 sek från 59. Kanske når målet 58 innan säsongen tar slut ändå med lite tur :) men börjar med 59..

Nästa träning är 14 augusti!

Gött mos!! Kör så det ryker!! Hoppas på en 59 tid snart så du kan visa oss gammelsjärtar hur det ska gå till!!
Trots 400cc mindre så leder du med runt 8s/varv över mig iaf!! :-)

Gött mos!! Kör så det ryker!! Hoppas på en 59 tid snart så du kan visa oss gammelsjärtar hur det ska gå till!!
Trots 400cc mindre så leder du med runt 8s/varv över mig iaf!! :-)

Men då kör du på bra ju! Kul o höra att ni är ute o drar några torsdagar då o då :)
Fick även mina första varv i regn förra tisdagen, mellan 1.05-1.08 låg de osäkra varven på. Häftigt med regndäck, första gången.. hoppas de blir mer med dom på framöver!

Edit: Jag kommer ut och kikar på torsdag om ni blir några som ska ut och åka.

Last edited:
Jag och Hedi ska ev köra om vädret tillåter, kom gärna o tjöta lite Linus :)
Länge sen man såg dig

Skulle gärna hänkat jag med, men det känns lite osäkert pga vädret nu. Inte kul o komma hem som en "slickad" katt :va

Det är lätt värt det ändå, jag åker från Norrköping så jag har mer att förlora :)
Åker dit iaf och regnar det så skiter jag i att köra bara och snackar skit med folk, torka kan man göra hemma sen

Hallå boys!

Nu är det så att min gsr 600 vägrar starta och på instrumenteringen står det "FI". Är det någon som kan något om det här eller om någon vet om det finns någon Suzukiverkstad i Linköping?
Är evigt tacksam för svar!

Med vänlig hälsning,
Jonas

Hallå boys!

Nu är det så att min gsr 600 vägrar starta och på instrumenteringen står det "FI". Är det någon som kan något om det här eller om någon vet om det finns någon Suzukiverkstad i Linköping?
Är evigt tacksam för svar!

Med vänlig hälsning,
Jonas

FI är Fuel Injection.
Testa med ett annat batteri!
Sen.
Ladda ner verkstadsmanualen, sätt hojen i dealermode och läs av felkoden.

Tack för det snabba svaret Patrik!
Batteriet är det nog inget fel på då startmotorn går runt felfritt.
Verkstadsmanualen har jag hittat men måste man inte ha program i datorn för att kunna fixa ECU-problem?
Är detta något du har möjlighet till btw?

Jonas

Tack för det snabba svaret Patrik!
Batteriet är det nog inget fel på då startmotorn går runt felfritt.
Verkstadsmanualen har jag hittat men måste man inte ha program i datorn för att kunna fixa ECU-problem?
Är detta något du har möjlighet till btw?

Jonas

På mitt gamla sukka as så byglar man en kontakt för att läsa felkoder.
Vad är det för årsmodell på din?
Annars ligger sukkameken på industrivägen vid st1 macken. Nedanför jetmacken från bergsrondellen sett!

Ok, det är en 2006. Hur fixar men iaf en sådan kontakt?
Jag har ju ditt nr kom jag på, är det ok om jag slår en pling?

Jonas

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...