Åka-tråden!

ja fast man tänker och hoppas på att det kommer nån mer solig dag så man kan åka lite bakhjul och allt vad det nu är..

du förresten Peter heter du Ristenvik i efter name?

Yes he does :D... ;)

Var försiktiga när ni är ute o kör iaf, greppet på asfalten är inte alls den samma nu. Så när ni lägger upp hojen på powerslide från apex så var beredda att slå av lite mer på gas och dra på sakta när ni ska behålla spinnen genom kurvan. Samtidigt som ni styr upp hojen rakt med motsyrningen innan utgång från kurvan och går från spinn till faste när hojen står rakt, så klart... Bara en tanke :rolleyes:

Last edited:
ja fast man tänker och hoppas på att det kommer nån mer solig dag så man kan åka lite bakhjul och allt vad det nu är..

du förresten Peter heter du XXX i efter name?
haha true!
ja de gör jag ? Men de behöver inte stå över hela forumet :)

Ja visst :) Det har mest blivit enduro senare delen av sommaren, har tyvärr inte haft tid & ork till asfalten, jag tar nya tag nästa sommar :banana Kör du något på crossen?

har inte vart ute en enda gång :(

har haft oljeläck på skiten men nu är det bara o ställa in förgasaren kvar :)

Hallå ! Någon som har stuckit ut huvudet ur fönstret och sett vädret eller?? Det är fan körläge ! :tummenupp

Jag har knappt hunnit köra någonting i stan än, kom hit nu i höst från Göteborg, finns det någon vänlig själ som vill ut och visa mig lite sköna vägar i trakterna idag runt 15-16-17-18-tiden? :)

Skriv på forumet eller smsa/ring mig på 0723360366 !

/Weidmann

Tänkte passa på och höra om någon är sugen på en r6 race bakdel?
Kanske någon som ska bygga nått kul i vinter? Har en liggande efter ändrade planer.

500pesos! :tummenupp
293662_10150266784575418_659670417_7749095_6683924_n.jpg

Tänkte passa på och höra om någon är sugen på en r6 race bakdel?
Kanske någon som ska bygga nått kul i vinter? Har en liggande efter ändrade planer.

500pesos! :tummenupp
293662_10150266784575418_659670417_7749095_6683924_n.jpg

Vad för årsmodell? Janne har en r6 -03. Vet att han för ett tag sen nämnde att han skulle skaffa fräshare kåpor till sin banhoj. Om inte annat så är de väl alltid bra att ha extra om de skulle passa. Hör med han "millejan" :)

Vad för årsmodell? Janne har en r6 -03. Vet att han för ett tag sen nämnde att han skulle skaffa fräshare kåpor till sin banhoj. Om inte annat så är de väl alltid bra att ha extra om de skulle passa. Hör med han "millejan" :)

hemma i helgen linus ? tänkte åka förbi o ta lite kort :)

Jo vet vem han är ;) han köpte min 550bus :)

Mentack för tipset!

Last edited:
Tjenare boys hoppas att allt är bra med alla, kollade på fotona som Millejan tog i Juli när vi hade åkt till Vadstena och sen lekte lite på "rakan". Måste nog ut och gasa lite i garaget....:)

Tjenare boys hoppas att allt är bra med alla, kollade på fotona som Millejan tog i Juli när vi hade åkt till Vadstena och sen lekte lite på "rakan". Måste nog ut och gasa lite i garaget....:)

Det blev inte bara tomgångskörning utan det blev en härlig tur på 7 mil, på ren svenska satan vad gott det var att få känna draget igen. Gick väldigt sakta i kurvorna men på rakorna kunde man vrida lite på gashandtaget. God jul o gott nytt år på er...:) Snart är det VÅR....

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!