Åka-tråden!

Jo idag skulle det nog allt kunna bli en liten sväng. Dock i Norrköping med omnejd =)
 
när: efter jobbet. Var: på vägen Hur: på hojen. Varför: varför inte!

Jag kan efter jobbet! är det bråttom kan jag har hämta hojen på lunchen så ka jag vara startklar kl 5. Det spelar ingen för mig roll vart färden går!
 
ja för mig spelar det ingen roll! vart bär färden av då? relocx ville köra i nkpg såg jag! hur lång rundan är vi upplagda för?
 
hmm förstod de som att han ville köra i norrköping under dan, eller missförstod jag de...

ge mig bara en tid o plats så e ja där...tar me mig jobbekompisen...
 
Jo, jag skulle bara ut och glida lite här i stan. Hade ingenting i åtanke. Bara åka lite :-)
 
nu behöver du ju inte överdriva...35 ggr räcker tycker ja!

måste ju ändå säga att originalen i mjölby slog originalen i åtvidaberg...synd man ska till öland för annars hade ja lätt firat midsommar där!
 
hahaha:rofl:rofl ja det var lugnt i Åtvid haha

ja men är du hemma någon helg så kan vi ju packa tältet och campa där på macken! det verkar ju vara fartfyllt haha
 
kanske skulle tipsa jobbet om att man vill bo i mjölby istället...

hur ser kvällen ut...kanske skulle tagit en liiiiiten vända...
 
Ja det tycker jag! Det är billiga hyror där med!

ja en liten runda kan jag absolut tänka mig! kan nog få med polaren också på det han är ledig idag:tummenupp
 
Hänger gärna med på en sväng om. Har en polare som är väldigt intresserad han hänger oxå med. Tar vi e4an kan vi stanna en snabbis i Kimsta finns en del orginal där med. HEHE:wiggle
 
jag åker hem på lunchen och hämtar hojen så kan jag också vara klar kl 5:tummenupp

Ja det är supernice att vi blir fler och fler!

Säg åt Andreas att regga sig på forumet också:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top