snoken
**Kyckling på 2 hjul**
Njaa...så som det ser ut nu sår väl vädret hyfast i morn runt 18 hugget eller??....fast o andra sidan ska man väl inte lita på smhi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja Snickers Bitch och majoon!Japp igge-kock är på! Jag kanske får med en till. Det är ingen fara det blir bra att mötas på resecentrum. ska vi säga kl 6 där?
Tja Snickers Bitch och majoon!
Får man hänga med någon dag med min Kawa ZR-7S? Bor i Lambohov i Linköping och har tyvärr inga vänner som har mc-kort än. Så det skulle vara nice att träffas och åka lite...
Idag är det fint väder
Jag tar gärna en tur.
Härligt! Tyvärr så vet jag inga så bra mc-vägar då jag precis har fått min första hoj. Vet du några fina vägar?
Jag har inte stenkoll men har åkt runt lite och utforskat, har i alla fall upptäckt att det finns väldigt många bra.
Ska vi ta en tur i eftermiddag?
Javisst!Vilken tid?
Vad sägs om 17.00?
Vet du vad som händer om man kör en tung mc (56 kw) men man endast får köra mellan (25kw) pga. nytt nytaget körkort. Finns det någon risk att bli av med kortet eller är det böter som gäller?
När jag är sugen brukar jag köra lite vid slaka området eftersom jag bor i Lambohov och vid Slaka är det sällan det finns poliser.
Jag har ingen aning faktiskt...
http://trafikjuristen.se/korkortingripande/aterkallelsepraxis/aterkallelse6.htm
Varning verkar va det vanligaste om man har B och det borde väl gälla om man har A begränsad också kanske...
Känner mig lite feg nu.. får kanske bli en annan dag när man har hunnit kolla upp det där lite mer. Jag lägger till dig i min kontaklista för körningar när det känns lite lugnare.
Du får ha en skön åktur idag!![]()
Ok, om du ångrar dig är det bara säga till. Det blir väl ändå lite småvägar där dom inte kan stå maxa sin statistik![]()
Tja Snickers Bitch och majoon!
Får man hänga med någon dag med min Kawa ZR-7S? Bor i Lambohov i Linköping och har tyvärr inga vänner som har mc-kort än. Så det skulle vara nice att träffas och åka lite...
Tjena
Ja känner du för att ta en repa är det bara att haka på när vi åker!.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |