Åka-tråden!

Funderar på att ta en tur på motard imorgon em kring linköpingstrakten. vore kul med lite nya kompisar så om nån är intresserad ? kikar in här kring lunch imorgon och ser om något intresse finns. Har sporthoj med ifall någon vill åka lite fortare.

Funderar på att ta en tur på motard imorgon em kring linköpingstrakten. vore kul med lite nya kompisar så om nån är intresserad ? kikar in här kring lunch imorgon och ser om något intresse finns. Har sporthoj med ifall någon vill åka lite fortare.

Imorrn blir jävligt svårt men jag är på någon annan dag. Fredag kanske funkar :va

Imorrn blir jävligt svårt men jag är på någon annan dag. Fredag kanske funkar :va

När jag skrev detta så syftade jag på idag (onsdag) men på fredag ska vi få fint väder så varför inte :tummenupp Återstår att se vad som händer på fredag.

Om någon är sugen så står jag utanför Max (vid gamla biltema) vid 3 cirkus. Jag kör en blå moppe.

Tur det för det började vina som fasen vid framhjulet under min bombrepa mellan björs och askeby nyss. Så jag vände hem innan jag började få ofrivilliga stoppies.. :crash

Någon här som är sugen på att hänga med till Arboga i morgon och klämma på lite italienare?

Jag tänkte åka dit via katrineholm och där plocka upp lite gammalt löst folk.
Planen är att passera K-holm straxt före 10, då det är då de planerat att rulla ut.
Förslag på tid och plats???
MAX Kallerstadsrondellen runt 9?

Någon bra fotograf från Lkpg som vill fota lite ? Skulle vilja ha lite bilder på cykeln i bra miljöer.

Ny polerad :tummenupp

Många som ska ut ikväll och köra lite? Passa på innan allt regn som ska härja i veckan...

Många som ska ut ikväll och köra lite? Passa på innan allt regn som ska härja i veckan...

Hur gick det för dig i lördags sen, blev lite abrupt "harebraheej" för alla där. Brukar bli så när det väl är hemfärd för alla, folk ska ju åt olika håll.

Såg dig förbi Orvars iaf, stod och skulle till att tanka där.

Hur gick det då tyckte du? Jag måste säga att du hängde med bättre än väntat :tummenupp.

Jäkligt kul att du kom iaf :)!

Hur gick det för dig i lördags sen, blev lite abrupt "harebraheej" för alla där. Brukar bli så när det väl är hemfärd för alla, folk ska ju åt olika håll.

Såg dig förbi Orvars iaf, stod och skulle till att tanka där.

Hur gick det då tyckte du? Jag måste säga att du hängde med bättre än väntat :tummenupp.

Jäkligt kul att du kom iaf :)!

Jodå det gick bra ändå, jag kom ju hem hel :Bugar
Det gick lite i vågor, ena stunden kände man sig säker och det gick smidigt och i nästa kände man sig stel och var inte alls säker. Skyller på allt äckligt grus i kurvorna :P

Blir nog fler gånger, fast det kanske får vänta ett litet tag tills jag lärt känna min hoj lite mer =)

Kul var det iaf!

tjena bikers! nu har ja äntligen fått upp bågen till linköping!

nån som skall köra här i veckan o kanske vill visa lite nya fina vägar :)

Bara vädret blir lite bättre så blir det garanterat en eftermiddags tur i veckan! Men det ser ju inte så ljust ut :(

kan du några vägar häromkring...ja är helt grön o har bara tagit motorvägen in till stan =)

Jag har lokalsinne som en guldfisk så det finns inga garantier att vi inte kan komma på ett villospår men jag ska nog hitta hem ändå!

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back