Åka-tråden!

Är det nån här som skall köra på sviestad den 6/8 eller 13/8? Den 13e är det både bandag och trafikövning om jag inte kollat fel.

Jag kör 6/8:tummenupp:tummenupp

jag kan åka en runda runt 15 tiden om det är någon som kan då??

Åka

Tja.
Just hemkommen från ensamfärden.Jag var vid max vid 11.20 men där var det tomt,så det blev en runda bland mjölbys och lkpg"s mcaffärer och titta på stövlar och skinnställ istället!

Med förhoppning om åkning imorgon!!
M V H Tomas:yoparty
0733375834

Last edited:
Vi Linköpingsbor har inga fasta rutiner som norrköpingsfolket. Vi åker lite när vi känner för det istället. :) Håll koll här på tråden när det gäller rundor med utgång från Statoil. De flesta som skall ut och åka brukar posta inlägg om de vill med på en repa.

Jag hade gärna tagit en runda idag men roar mig med att ha feber för 4e dagen i rad istället! :huvet :huvet :huvet

//Johan

Tja.
Just hemkommen från ensamfärden.Jag var vid max vid 11.20 men där var det tomt,så det blev en runda bland mjölbys och lkpg"s mcaffärer och titta på stövlar och skinnställ istället!

Med förhoppning om åkning imorgon!!
M V H Tomas:yoparty
0733375834

Jag står vid max i lkpg 11:20 för avfärd mot mc-orvar.

Vet inte om det var nån som mötte upp idag. Själv var jag tvungen att ta hand om lite husnära tjänster hemma så hojåka var inte att tänka på.
Tänkte titta över till er på slätten under veckan om ni ska åka nåt. Ska bara ta en tur upp till värmland under tisdagen men sen är man lös och ledig för lite hojåka.
Roger

Vet inte om det var nån som mötte upp idag. Själv var jag tvungen att ta hand om lite husnära tjänster hemma så hojåka var inte att tänka på.
Tänkte titta över till er på slätten under veckan om ni ska åka nåt. Ska bara ta en tur upp till värmland under tisdagen men sen är man lös och ledig för lite hojåka.
Roger

Jag har semester denna vecka och nästa. Det vore trevligt med en lite längre utflykt så fort man blivit frisk från den här jeffla förkylning/feber/öroninflammationen.... :huvet

Åker man inte i fängelse diReckT om man kör hoj i norge? :va

// Johan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey