Åka-tråden!

Tjena tjena!
Har nyligen vart och införskaffat mig en ny hoj :D (och är ny på forat)

Ser en hel del hojar ute nu när vädret är fint. Vore kul att haka på om det blir lite körning :)

Tråkigt att det var så dåligt väder när man äntligen är både barn och jobb ledig.

uploadfromtaptalk1429624815550.jpg

Väldigt tråkigt..

Var det nån här som åkte bakom mig till Mjölby i morse?
Jag åkte på min röda suzuki.

Ja den i Linköping syftar jag på. Jo vädret får gärna vara fördelaktigt om jag ska ge mig ut.

Blev lite firande för min del istället för kortege.

Jobbar på med mina mil (20 ytterligare igår), utforskat vägarna som skapas i mellan om man gör en triangel mellan Linköping - Mjölby - Ljungsbro. Kalasfina öppna landskap med bra och långa kurvor, och framförallt inga träd som tar emot en, bara morötter och potatis! :yoparty

Blev lite firande för min del istället för kortege.

Jobbar på med mina mil (20 ytterligare igår), utforskat vägarna som skapas i mellan om man gör en triangel mellan Linköping - Mjölby - Ljungsbro. Kalasfina öppna landskap med bra och långa kurvor, och framförallt inga träd som tar emot en, bara morötter och potatis! :yoparty

Vad brukar grabbarna i linköping ha för tempo när ni samåker?
Ni kan ju ta filmen jag postade på sida 98 som referens :)

det är rätt blandat , men av egen erfarenhet är om det är många ungtuppar så ska det gasas ,, men man väntar alltid vid korsningar osv , men vart ute o åkt i lugnt tempo med ,, bättre köra med förnuft o behålla kortet :)

Vad brukar grabbarna i linköping ha för tempo när ni samåker?
Ni kan ju ta filmen jag postade på sida 98 som referens :)

Precis som Mugge säger så har många olika tempo, inte allt för stor skillnad dock. Men oftast har man ju lämpliga punkter man stannar och väntar in på sen mixar om i ordningen kanske. :tummenupp

Imorgon tänker jag och en polare ta oss ut, för den som vill är ni välkomna att haka på :) vi utgår från Linköping.

På schemat står lite avrostningsövningar, en lagom tur och såklart en eller två kaffepauser.
Inget direkt planerat vad gäller tid.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back