Åka-tråden!

Hedi startar man i en kortege så måste man ju fullfölja hela vägen, man kan inte vända i Vikingstad. Stod och kollade vid korsningen ute vid malmen. Såg dig komma i kortegen så lugnt och fint sen gick det 5 minuter då kom du tillbaka....Några som är lediga fredag eftermiddag? Tänkte eventuellt att man kunde dra en liten kortege med grabbarna :D. Ha det ....

Hedi startar man i en kortege så måste man ju fullfölja hela vägen, man kan inte vända i Vikingstad. Stod och kollade vid korsningen ute vid malmen. Såg dig komma i kortegen så lugnt och fint sen gick det 5 minuter då kom du tillbaka....Några som är lediga fredag eftermiddag? Tänkte eventuellt att man kunde dra en liten kortege med grabbarna :D. Ha det ....

haha jag vart ju kissnödig och plus att jag kände ingen där...alla hade nån o åka med utan jag..ledet såg ut så här
2-2-2-2-1-2-2-2-2- ettan va jag fett mobbad.. jag är arbetslös så jag är på o åka alla dagar i veckan paaaarteeeeey

SP

Blir ju inte så mycket åkande såhär års, vädret är inte tillräckligt pålitligt och asfalten aningens för kall :(
Men kanske i helgen om solen bestämmer sig för att titta fram

Vad sägs om en åktur på onsdag? Syrran har nytaget körkort och nyköpt hoj som vi tänkte rasta....

Tisdag & RR-träning! :yoparty

Flera vill att ja ska uppdatera när ja kör på sviestad, så här kommer mitt första inlägg om de..

-Tisdag 15/5
-Sviestad LMS
-17.00-20.00

Kom och ta en kaffe eller varmkorv i fiket och snacka skit och stör mig i depån. Skulle vara riktigt kul att se lite ansikten, eftersom man har gjort sig själv till en outsider så träffar man numera inte de gamla gastrållen allt för ofta.

Vi ses där! :tummenupp

Linus, kag ska skruva ihop prillan idag så jag kan inte komma ?

Jajjamän...vi kan väl säga statoil ryd kl 17:30?

Ha det så roligt boys!

Jag lovar att jag ska tänka på er när jag är på jobbet :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey