Åka på söndag 23/3

Menar du att jag både ska hinna vakna, åta frukost och ta mig till Uppsala till kl 11!?!?!?! Det är en teknisk omlöjlighet en söndag. :rolleyes:

Blir det bara varmare imorgon så lär jag väl hamna i Uppsala någon gång under dagen iofs, men inte så tidigt som kl 11.

Var ute nu en kort stund på eftermiddagen, men fan vad kallt det var. Blev nog inte mer än 5-6 mil eller så, men fan va kallt det var på slutet. :mad:

Var e nu en kort stund på eftermiddagen, men fan vad kallt det var. Blev nog inte mer än 5-6 mil eller så, men fan va kallt det var på slutet. :mad: [/B][/QUOTE]

Har också varit ute.. blev nog 10 mil... frös inte.. -Bra underställ... Hittade tillslut en hjälm som passade tjejen , men det var fan inte lätt när en xs är för stor... Åka i morgon låter kalas men jag jobbar i natt och over en bra stund så gärna frammot eftermiddagen :tummenupp

jag funderar på att :öl ikväll så vi får väl åka lite senare ! Åkte ca 15 mil idag fan vad underbart :D

pettson skrev:
jag funderar på att :öl ikväll så vi får väl åka lite senare ! Åkte ca 15 mil idag fan vad underbart :D

Jag hade tänkt ta en tur imorgon så jag hänger på om det blir något.

BTW. Hur gick det med KTM planerna...... Insåg du också att det inte går att harva runt på en moppe!

Ni får la kasta in vart, när och vilka imorrn förmiddag....så kanske man hakar på med några till!

(11 är ok för mig men det verkade som det var delade meningar om det...polarn ska iofs skruva dit sitt framdäck, så det beror välan på hur snabb och morgonpigg han är ;) )

Hittade tillslut en hjälm som passade tjejen , men det var fan inte lätt när en xs är för stor...:tummenupp [/B][/QUOTE]

men ändå så slog du till på en XS ;)

söt tjej förövrigt....e hon till salu :crash :crash :crash

pettson skrev:
japp det var min :tummenupp

ok, jävligt snygg :tummenupp var det öhlinsdämpare på den?
jag gick förbi där och kikade på lördagsmorgonen vid10.00, vi skulle hämta en ställning i garaget bredvid.
jag och en utländsk kille.
:bow

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey