Åka norrsväng lördag

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ser ut att bli hyfsat väder på lördag! Nån som är sugen på en upptäckarsväng på norrsidan då?

jajamensan,om vädret (och sambon) tillåter blir jag med :tummenupp
dunken u-väsby vid 11 ?

Skulle vara skoj, samma här som för Dema, ska kolla med sambon, -inte Demas utan min!

Måste dock vara hemma senast 15.30 tror jag...

Hade varit riktigt skoj men frugan jobbar så jag måste vara hemma med grabben... på söndag däremot.

Härligt med raka besked. Jag hade en tanke att utforska lite nya vägar, vi får se hur det blir. Nästan alla vägar uppåt är ganska krokiga, gäller bara att hålla reda på var man är.
Vi ses!

Kommer jag inte ut fredag som planerat hakar jag på dej ist på lördag!

Självklart ska du med på lördag... jag har förvarnat hemma. Fick ledigt om jag fixar present till födelsedagskalaset vi ska på lördagskvällen, ska kolla på det i morron :tummenupp

Självklart ska du med på lördag... jag har förvarnat hemma. Fick ledigt om jag fixar present till födelsedagskalaset vi ska på lördagskvällen, ska kolla på det i morron :tummenupp

Tråkiga är att fredagen ser betydligt mycket varmare ut än lördag just nu. Blir det bara runt 5 grader på lördag skippar jag lördagen till förmån för fredagsåka. Håller ett öga på vädret så ser vi hur det ser ut....

Härligt nilax!:tummenupp
Jag är helt klart sugen att haka på Er en sväng på Lördag om det är ok!
Just nu är jag tokförkyld, men det ska väl kunna släppa till dess. Och blir det dessutom fint väder, ja då är jag garanterat tillräckligt frisk för en repa.

Om inget oplanerat inträffar så kommer jag 11 på Lördag.

Härligt Roke!

Visst det ser ut som lördagen blir lite mindre varm än fredag, men, skit samma. Lördag blir det. Bra underställ o varm väst gör susen.
Det blir säkert bättre än prognosen...

kommer..

Kommer:)

Hade gärna hakat på också, men kedjan sjunger nästan på sista versen efter påskens gasande:hihi , byter till nytt drivpaket på tisdag så jag inte missar torsdagskörningen:) Så vi ses då istället.

Hade gärna hakat på också, men kedjan sjunger nästan på sista versen efter påskens gasande:hihi , byter till nytt drivpaket på tisdag så jag inte missar torsdagskörningen:) Så vi ses då istället.

fegis - bara åka till AVA och köpa en megaburk med kedjespray å sen köra tills det rasar :yoparty

Härligt Roke!

Visst det ser ut som lördagen blir lite mindre varm än fredag, men, skit samma. Lördag blir det. Bra underställ o varm väst gör susen.
Det blir säkert bättre än prognosen...

vissa av oss är ju lediga på fredagen också så jag siktar på att reka norrundan då :D :tummenupp

Last edited:
Räkna med mig! kommer som ett brev på posten... alltid sent.

Kan meddela att jag har inhandlat present till födelsedagsbarnet jag skall på fest till på lördagskvällen och därmed får jag delta för min sambo :D ...och NEJ Boatdrinks, -presenten är inte till dig!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT