Åka MC i Oskarshamn?

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Hoj
*S Å L D*
Hej Mc-vänner!:squid

Jag ska "flytta" ner till Oskarshamn, från Linköping, nu under sommaren och jobba där. Jag har sett att det finns en del sporthoj.com-medlemmar från Oskarshamn men jag vet inte var, när eller hur ni kör?:näsblod

Är det några/någon härifrån som brukar träffas i eller runt om Oskarshamn och åka lite turer tillsammans?:confused:

Ride On!:yoparty

Hej, vi e ett gäng som åker mest motard o kallar oss STÖKA MC. Vi har inga speciella dagar som vi kör utan vi ringer runt när vi känner för de, kör mest på små krokiga asfaltsvägar. Du e välkommen att åka me/ Holm.

Hej, vi e ett gäng som åker mest motard o kallar oss STÖKA MC. Vi har inga speciella dagar som vi kör utan vi ringer runt när vi känner för de, kör mest på små krokiga asfaltsvägar. Du e välkommen att åka me/ Holm.

Är det bara motard:tungan då kommer jag sticka ut rätt mycket väl?

:)

Hey!!!!
Hur e det med roadracing föraren?
Hur mkt tejp har du tänkt å laga din båge med den här gången? hehe

//Stökmatte

finns väl en och annan ducce mä:D eller en halv iaf
och en fajter :D

Gött o se att du e tbaks på the world wide web!:tummenupp dendär duccen är nog hel igen fortare än quickt.

Till trådskaparen. De e bara o hojta till, finns som sagt ett knippe motarder men även ett gäng sportisar så du ska nog slippa åka själv. Kanske tom kan hinna me en eller annan bärs:rolleyes: ses på Shell

Last edited:
Gött o se att du e tbaks på the world wide web!:tummenupp dendär duccen är nog hel igen fortare än quickt.

Till trådskaparen. De e bara o hojta till, finns som sagt ett knippe motarder men även ett gäng sportisar så du ska nog slippa åka själv. Kanske tom kan hinna me en eller annan bärs:rolleyes: ses på Shell

Det låter bra! Finns det någon speciell dag ni brukar ses?

Ser fram emot lite turer nu i sommar!!

:yoparty :yoparty

Tja.

Bor oxå i o-hamn och har precis köpt mig en CBR 600 för att lära mig åka lite. Hittade du nån att åka med här i stan eller? Motard är nog inget för mig men ja är ute och åker väldigt mkt!

// Frigge

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...