Åka MC efter jul?

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
tjabba!

Börjar fundera på att kanske dra me hojen ner till frankrike eller italien för att köra lite "semester" efter jul....någon som är sugen? detaljer etc kan man ju lösa ihop....en vecka eller så vore ju guld!
/Bivvmaster

Tänk på att det e jävligt regnigt där nere under vintern. Italien har en massa berg också och det räcker att komma upp bara lite på höjd så blire snöigt. Det e inte så speciellt varmt heller, 5-10 plussgrader kanske, men luftfuktigheten därnere är inte att leka med så ibland känns det fan som om det är kallare där än här.

Tror att det var någon resebyrå ihop med någon körskola som fixade en off-road vecka på kanarieöarna i januari eller februari tidigare år. Man körde halva dagar och solade andra halvan. Lät rätt kul men hittar den inte igen. Någon?

Anders R skrev:
Tror att det var någon resebyrå ihop med någon körskola som fixade en off-road vecka på kanarieöarna i januari eller februari tidigare år. Man körde halva dagar och solade andra halvan. Lät rätt kul men hittar den inte igen. Någon?

Det var Tony Meijer som körde "mckursen" (www.mckursen.nu). Men jag har för mig att de var tvungna att sluta med offroad-kursen utomlands eftersom de inte längre fick hyra hojar på plats pga att de slets/skadades för mycket.

jP skrev:
Det var Tony Meijer som körde "mckursen" (www.mckursen.nu). Men jag har för mig att de var tvungna att sluta med offroad-kursen utomlands eftersom de inte längre fick hyra hojar på plats pga att de slets/skadades för mycket.

Synd den resan hade varit värd en funderare annars.

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis