Åka idag TORSDAG i stället?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Det bidde ju inget åka igår pga det välbekanta horvädret. Men med den berömda PBR-flexibiliteten så skulle ju vi faktiskt kunna åka idag torsdag istället, eftersom det ju är bättre väder!? Fiskeboda ligger ju där det ligger även idag!

Vad sägs, krabbarna? Kistan 18.00??
Komigennudåförhelarödglödgadehelvetedetärjuhojpremiärdenhärveckan!!!

Kjelle skrev:
Det bidde ju inget åka igår pga det välbekanta horvädret. Men med den berömda PBR-flexibiliteten så skulle ju vi faktiskt kunna åka idag torsdag istället, eftersom det ju är bättre väder!? Fiskeboda ligger ju där det ligger även idag!

Vad sägs, krabbarna? Kistan 18.00??
Komigennudåförhelarödglödgadehelvetedetärjuhojpremiärdenhärveckan!!!

Premiären var ju längesedan :D ,Tyvärr skall jag till sälen så för min del blir det dåligt med MC.

Då står jag över idag. Slutar 17.

Blir lite klurigt å ta bussen 17.05 till Brickebacken, dra på sig stället, hämta hojen, åka å tanka och hinna till kistan kl 17.05... :D
Men ni får kolla in Fiskeboda å komma med en rapport sen! :tummenupp

Sen är jag ju lite motståndare mot kyla så det kan väl kvitta med en hojtur i +4 grader...

Mattias650 skrev:
Då står jag över idag. Slutar 17.

Blir lite klurigt å ta bussen 17.05 till Brickebacken, dra på sig stället, hämta hojen, åka å tanka och hinna till kistan kl 17.05... :D
Men ni får kolla in Fiskeboda å komma med en rapport sen! :tummenupp

Sen är jag ju lite motståndare mot kyla så det kan väl kvitta med en hojtur i +4 grader...

Jag ska med men Blom behöver inte ens försöka släpa med mig till Fiskeboda... Större chans att jag ska bli med barn och föda jungfrufödsel genom urinröret!

Det blir en liten tur med obligetorist fikastopp. :tummenupp

17jävla05!!! Vad är det för sabla bögtid?!?! :mad:
Kan tyvärr inte följa med då jag helt enkelt inte hinner dit i tid :(

Men ni kan ju inte hålla på med åkningar 17.05.... Fan man jobbar ju till 17 !!!

Måste ju få en chans att hinna hem och dra på sig stället iallafall. :fakta

Mattias650 skrev:
Men ni kan ju inte hålla på med åkningar 17.05.... Fan man jobbar ju till 17 !!!

Måste ju få en chans att hinna hem och dra på sig stället iallafall. :fakta

Blom jobbade oxå till 17. Det var ju därför tiden var satt till 17:05.
Åk hoj till jobbet så hinner du! :fakta

Tengil skrev:
Blom jobbade oxå till 17. Det var ju därför tiden var satt till 17:05.
Åk hoj till jobbet så hinner du! :fakta

Om jag hade vetat att det var hojtur på G igår kl 17.05 kunde jag ju ha tagit hojen till jobbet.... :fakta
Men nu visste jag inte det så då blev det inge åka!

Mattias650 skrev:
Om jag hade vetat att det var hojtur på G igår kl 17.05 kunde jag ju ha tagit hojen till jobbet.... :fakta
Men nu visste jag inte det så då blev det inge åka!

Då hadde du kunnat åka och hämta hojen på lunchen. Eller så åker du alltid hoj till jobbet så du alltid är redo för en tur.
Inga fler ursäkter nu! :D

sluttjatat nu åkte vi kl 17,05.. visst jag ringde runt till alla i princip och börjar ni ha era tele på så kan man bestämma lite mer exakt...för då skulle vi kunnat ändra till tex 17,10 :D

*/ ?>
Back