Åka idag tisdag??

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Nåå, alla åkglada, var finns ni idag? Någon som är ledig för en liten tur på dan idag tisdag 1/4? Kvällen går iofs &så bra, men bara en stund då jag börjar jobba 20.00.

Nä, jag gör så här. jag åker upp till kistan till 13.00. Ska ändå ut på premiärtur idag, kyla eller inte. Den som har lust kan komma dit.

Blomman: När ska du ta årspremiären idag? Ring om du vill ha sällskap!

:squid :squid :squid :squid :squid

Stod på torget tappert 13.00 sharp och spanade efter PBR:are, men så började det att HAGLA! Så jag åkte hem. Men har i alla fall rastat hojen lite idag, trots allt... :mad:

Kjelle skrev:
Stod på torget tappert 13.00 sharp och spanade efter PBR:are, men så började det att HAGLA! Så jag åkte hem. Men har i alla fall rastat hojen lite idag, trots allt... :mad:

Skickade dej ett sms kl. 13:04 från skolan, skyndade så gott jag kunde, var vid likkistan 13:15: Ingen Kjelle där :( (Har du hört talas om den akademiska kvarten?)
Lövis promenerade förbi och undrade om jag var gay som åkte när det var så kallt...
Känns som det kvittade, det var inget höjdarväder ändå så nu är jag hemma och lyssnar på Yölintu" istället.

Men imorrn då....

schrunken skrev:
Skickade dej ett sms kl. 13:04 från skolan, skyndade så gott jag kunde, var vid likkistan 13:15: Ingen Kjelle där :( (Har du hört talas om den akademiska kvarten?)
Lövis promenerade förbi och undrade om jag var gay som åkte när det var så kallt...
Känns som det kvittade, det var inget höjdarväder ändå så nu är jag hemma och lyssnar på Yölintu" istället.

Men imorrn då....
yölintu är bra..

tack för åkturen kjelle... på hemvägen noterade jag yterligare några km på mätaren....

Tack själv för åksällskapet och tack Tengil för fikat.
Visste ni förresten att Tengil har hela lägenheten full av små röda glashjärtan? Killen är ju som bekant kär... :p

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...