Åka idag 18e!

Bubba Badji

bubba big...
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
vörsting660 motard
Jag och macke no1 tänkte ut och dra idag. Alla som vill köra är välkomna att haka på, men det ska tilläggas att det inte blir någon slags söndagsutflykt.

17:00 vi pump

Be there, or be squere!!! (typ)

Love
Bubba

Har fortfarande inte fått ihop hojen efter sist jag var ute på våldsrunda med Macke. Har iaf köpt ny slang idag och förhoppningsvis får jag hjälp att slå till fälgen imorn så det går att åka igen.

Hoppas ni får skoj!

Hade skitkul idag, videokamerabatteriet räckte till 1h 30min bakhjulsåkning :D

Tog inga stillbilder utan filmade bara. Sporthojs ftp:en ligger väll nere så det finns ju ingenstans man kan ladda upp filmer heller :(

MackeNo1 skrev:
2315203 Tog inga stillbilder utan filmade bara. Sporthojs ftp:en ligger väll nere så det finns ju ingenstans man kan ladda upp filmer heller :(

Om du kan få ner storleken till 25MG så kan du köra med www.putfile.com. Du kanske kan dela upp den eller klippa ut det bästa?

MackeNo1 skrev:
2315203 Tog inga stillbilder utan filmade bara. Sporthojs ftp:en ligger väll nere så det finns ju ingenstans man kan ladda upp filmer heller :(

Har några gig över om du vill lägga upp något på min server en stund.

Har klippt ihop en liten försmak av det som är filmat hitills i år, ingenting från gårdagen dock. Tog bara av det som finns på hdd, har mycket som ligger kvar på band också....

Drygt 60mb är filmen och den är 3min lång, vore kalas om det gick o lägga upp den nånstans :)

***Edit***

Har nu lagt upp den på google video, sätt gärna ett betyg och skriv vad ni tycker om den :)

LÄNK

Last edited:
MackeNo1 skrev:
2316238 Har klippt ihop en liten försmak av det som är filmat hitills i år, ingenting från gårdagen dock. Tog bara av det som finns på hdd, har mycket som ligger kvar på band också....

Drygt 60mb är filmen och den är 3min lång, vore kalas om det gick o lägga upp den nånstans :)

***Edit***

Har nu lagt upp den på google video, sätt gärna ett betyg och skriv vad ni tycker om den :)

LÄNK

Supernice :tummenupp Riktigt jävla najs!
Ända som inte föll mig i smaken som kanske ändå ändras till
"final version" är musiken som på slutet var lite repetitiv.

Men jag tror det kommer vara riktigt skojjiga klipp i denna film.
Man såg ju några snabba bilder från ett visst stort rosarött hus
centralt i staden ; )

hehe, brassa och dra helvetet som fan! :Bugar känns som jag haft JUST de där synerna några gånger i sommar... bra filmat och klippt Macke!!

ReDan skrev:
2316684 Supernice :tummenupp Riktigt jävla najs!
Ända som inte föll mig i smaken som kanske ändå ändras till
"final version" är musiken som på slutet var lite repetitiv.

Men jag tror det kommer vara riktigt skojjiga klipp i denna film.
Man såg ju några snabba bilder från ett visst stort rosarött hus
centralt i staden ; )

Kul att ni gillar den :)

Valde att bara ha en låt eftersom det är en trailer (eller vad man nu ska kalla det)... Blir garanterat annan musik i den färdiga filmen, tyckte dock Motorbreath passade bra till trailern :D

Kom ihåg att ni måste hänga på o köra för att det ska bli några roliga klipp till filmen :tungan

*skrattar*

VIlka dårar du har hittat att filma då, verkar inte kloka på en fläck, bakhjul, framhjul å så kör de i trappor å så....hahahah :yoparty

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien