Åka i morrn

Swedda

Ge mig ett brejk, broder lax
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
2006 Zx6R
i morgon (onsdag) så ska de väl vara bra väder har jag för mig, tänkte inviga trönövägen och växbo "banan" för säsongen, en liten tur såhär i början av säsongen liksom... måste ju rosta av sig lite.

Några i krokarna som känner för att hänga på ?? sen måste hjälmkameran invigas åxå så någon wheelie kung vore ju skoj att ha med :tummenupp

i morgon (onsdag) så ska de väl vara bra väder har jag för mig, tänkte inviga trönövägen och växbo "banan" för säsongen, en liten tur såhär i början av säsongen liksom... måste ju rosta av sig lite.

Några i krokarna som känner för att hänga på ?? sen måste hjälmkameran invigas åxå så någon wheelie kung vore ju skoj att ha med :tummenupp

Hum..Ska ner till Rörberg å rosta av mej nu snart,var till Järvsö på fm..Växbovägen var rätt grusfri....Åker 272an söderut.. när jag bytt om...:yoparty

Var ju synd att man missa onsdan, har kört växbo vägen och trönö vägen ett par gånger i år :tummenupp roligaste biten mot söderhamn är nog mellan kungsgården och svartvik/vågbro den rackarn svänger:tummenupp

Var ju synd att man missa onsdan, har kört växbo vägen och trönö vägen ett par gånger i år :tummenupp roligaste biten mot söderhamn är nog mellan kungsgården och svartvik/vågbro den rackarn svänger:tummenupp
Även om du fortsätter ut mot Skärså så svänger det bra!!:yoparty

Även om du fortsätter ut mot Skärså så svänger det bra!!:yoparty

Måste prova den vägen då!
Ett annat "hett" tips är Anneforsvägen som är kuperad och kurvig som f**n
Sökte på eniro men hittade inget väg nummer men du kanske känner till den?

Måste prova den vägen då!
Ett annat "hett" tips är Anneforsvägen som är kuperad och kurvig som f**n
Sökte på eniro men hittade inget väg nummer men du kanske känner till den?
Vi körde den i höstas... den är fin!! Det är du som lagar lastbilar va??

HMM:va jo det stämmer jag jobbar på Volvo Lastvagnar.. Har vi någon gemensam vän, eller nått sånt??
Nej,men jag var där på din verkstad en hel dag i höstas å bytte hylsor å injektorer i en gammal orange flisbil...Jag var ut å kollade på din hoj då... du sa nåt om blöta diken osv....

Nej,men jag var där på din verkstad en hel dag i höstas å bytte hylsor å injektorer i en gammal orange flisbil...Jag var ut å kollade på din hoj då... du sa nåt om blöta diken osv....

ja det där jäkla diket ja :huvet det tog en jäkla tid att rensa alla kontakter och reglage på vatten och små grus. Ha ha ha.
Orange flisbil =slåab??

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...