Åka i helgen? 19:e och 20:e April

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Någon mer som tänkte premiärlufta hojen ihelgen?
Tänkte dra en vända norröver på lördag eft lunch alt. på söndag.

Någon som vet hur det är med grus?

och snälla.. Om ni stannar vid rödljuset Sveavägen/Olof Palmes gata med en välljudande moppe.. VARVA INTE! Jag blir f*n sjuk inombords av längtan!

jag kan tänka mig att hänga på, förmodligen söndag dock. Har varit ute en hel del redan, bogesund är klockren att köra på, 1 kurva med frostskador, 1 kurva med ytterst lite grus, i övrigt kanonfin för årstiden.

Övriga vet jag inte så mycket om.

och just ja, har jobbet där också, så du bör sett mig då och då vid hemresan :D

Last edited:
Överlag är det rätt lite grus på vägarna i Norrort. Svinningevägen är dock ganska grusig. Men annars, kör på. Men kör med hjärnan!!!

Jag tänkte dra norröver vid lunchtid imorrn. (Riala-Gottröra-Öregrund) Men vill du köra i räserfart så får du åka med nån annan. Jag ska åka och lukta på gräset och lyssna på fåglarna :)

Väsby låter perfekt... Mina trakter... Öppen för förslag efter lunchtid...

Jag tänkte dra norröver vid lunchtid imorrn. (Riala-Gottröra-Öregrund) Men vill du köra i räserfart så får du åka med nån annan. Jag ska åka och lukta på gräset och lyssna på fåglarna :)

Låter ungefär som som den sväng vi tänkte göra. Samling vid 11:00 från McD, Upplands Väsby. Vi tänker dra en Rolagssväng modell större. Vi har inte riktigt bestämt detaljerna ännu. Häng den som ni vill.:tummenupp

Last edited:
Låter ungefär som som den sväng vi tänkte göra. Samling vid 11:00 från McD, Upplands Väsby. Vi tänker dra en Rolagssväng modell större. Vi har inte riktigt bestämt detaljerna ännu. Häng den som ni vill.:tummenupp

Ursäkta, jag vaknade vid 11, sen kollade jag tråden... :-)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul