Åka hoj idag? Din MC har öppet hus

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Om du ska ut en tur och köra hoj idag så är ett förslag från mig att åka till DIN MC i Rotebro/Sollentuna.

Dom har öppet hus idag och provkörning av Suzuki modeller årsmodell 07, fika grillning och nyheter i butiken.

Alltid kul att provköra och fynda smt hina träffa lite andra vänner på hoj över en korv och fika.

Se mer på

www.dinmc.se

/Liwa1

Fan att man skulle missa det då :huvet
Fast hade dom haft en lite vettigare hemsida (min lokala pizzeria har bättre hemsida) så hade man kanske kollat på den lite oftare :fakta

Det är ju svårt för Din MC att göra hemsidan bättre om någon skiver att dom inte har en vettig hemsida. Det säger inte :)

Kom gärna med förslag på vad du menar istället och gärna länk till din lokala pizzeria som har en bättre.

Så fram med vad som inte är vettigt med den, fast bäst är att du skickar det till deras webmaster. :tummenupp

DinMc är bra och behöver jag något tittar jag där först men för det kan jag inte annat än hålla med dig...

-@

vad är det som du anser inte är bra med den bör du då skicka till deras webmaster så kan dom ju göra förändringar. Lite svårt för dom att göra det annars

Last edited:
vad är det som du anser inte är bra med den bör du då skicka till deras webmaster så kan dom ju göra förändringar. Lite svårt för dom att göra det annars

Skulle jag göra det på alla hemsidor jag besöker som inte faller mig i smaken skulle jag antagligen inte ha annat att göra och funnit mig en ny livsuppgift.

Kort sagt är den i mina ögon mest plottrig, intetsägande och inte uppdaterad med sådant som är intressant för mig som konsument (t.ex. "Cross 2007 Det självklara valet när man ska köra cross är Suzuki. Vi har 07.or i butiken, dom är råa, häftiga och en vinnarmaskin." -> "hämta katalogen i vår butik" WTF!!! Jag vill ju läsa och titta nu, kan inte hitta specc på en enda hoj, cross då, de konstaterat har i butiken). Idag borde det t.ex. inte vara några som helst problem att ha sortimentet med uppdaterade prisuppgifter på hemsidan? Aktuella erbjudanden/bra priser?

Well, den är väl medelmåttig och varken bättre eller sämre än någon annan.

-@

Last edited:
Skulle jag göra det på alla hemsidor jag besöker som inte faller mig i smaken skulle jag antagligen inte ha annat att göra och funnit mig en ny livsuppgift.

Kort sagt är den i mina ögon mest plottrig, intetsägande och inte uppdaterad med sådant som är intressant för mig som konsument (t.ex. "Cross 2007 Det självklara valet när man ska köra cross är Suzuki. Vi har 07.or i butiken, dom är råa, häftiga och en vinnarmaskin." -> "hämta katalogen i vår butik" WTF!!! Jag vill ju läsa och titta nu, kan inte hitta specc på en enda hoj, cross då, de konstaterat har i butiken). Idag borde det t.ex. inte vara några som helst problem att ha sortimentet med uppdaterade prisuppgifter på hemsidan? Aktuella erbjudanden/bra priser?

-@

Undet butiken och motorcyklar finns spec på alla 07 av gatuhojar och supermotard :tummenupp

Dock inte på cross, som mycket riktigt borde ligga där.

Priser på hojar finns på beg sidan för hojar dom har hemma och den rubriken ska ändras vad jag vet så det blir för alla mc i butiken.

Dock känns den mer uppdaterad och händer mer på den sidna än en del andra mc-butiker men självklart bör man se över så det senaste finns med och kanske i form av katalog med pdf.fil.

Rekommenderar i alla fall att åka dit idag och testa lite 07.or och kolla in nyheterna i butiken. Träffa lite andr. Vi (familjen) ska ta oss dit idag. Får hålla koll på min man som är på shopinghumör :rolleyes:

-@

Faktiskt så slår det mig att jag inte kan komma på en enda websajt i mc-försäljarbranschen som är BRA BRA, skrämmande nog ser många sidor ut att vara gjorda av en tonåring som precis hittat Frontpage och därefter väldigt icke uppdaterade.
Din MC's sida är hyffsat bra tycker jag åtminstone, absolut inte bäst men iallafall i den övre medelmåttiga skalan :)

Och tur är väl att man slipper kommentera alla sidor man besöker :tummenupp

/Nitrous

/Nitrous

Jag är väldigt långt ifrån någon måttsock i frågan dessutom, inte så att jag på något sätt jobbar med det eller kan utforma något annat än fågelskit.

Shoppa hårt idag nu ;) Finax har grymt fina papper och bra pennor var det någon som sa här om veckan...

-@

Shoppa hårt idag nu ;) Finax har grymt fina papper och bra pennor var det någon som sa här om veckan...

-@

Handelsbanken Finans och Nordea Finans är ännu bättre, man behöver bara fylla i lite siffror om sig själv och vips så går man hem leende med en flång ny K7 (whatever modell). Fyra veckor senare kommer verkligheten tillbaka med första aviseringen men då har man så kul att inser att - skit i oxfilén på lördag, ingen ölpub med polarna på onsdag för dom dagarna är det bensin som gäller för hela slanten :tummenupp

Köp Ny hoj idag :)

/Nitrous

Faktiskt så slår det mig att jag inte kan komma på en enda websajt i mc-försäljarbranschen som är BRA BRA, skrämmande nog ser många sidor ut att vara gjorda av en tonåring som precis hittat Frontpage och därefter väldigt icke uppdaterade.
Din MC's sida är hyffsat bra tycker jag åtminstone, absolut inte bäst men iallafall i den övre medelmåttiga skalan :)

/Nitrous

www.mcvaruhuset.se har blitt bättre, de är snubblande nära men når inte riktigt fram (om man jämför hur de va tidigare där)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph