Åka en sväng på dan...

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Ledig idag, haha!! Gissa vad jag tänker göra. Nån som vill hänga med på en sväng?

Skogis 12:00

Jävla slacker. :mad: :mad: ;)

Närmsta jag kommer är att åka ut till lite kunder... men ha det riktigt grymt, det är kanonväder för lite hojåka idag... och imorrn... och på fredag. :brynad

Vi kör 12.30 istället så kommer Pia och Anna att haka på oxå!

Tack för idag gubbar och tjejer! en trevlig körning i vårsolen :) Nu siter btw Double bubble glaset på :D

Känns ju så jävla skönt att jag sumpade körkortet i förrgår när det blir sånt här väder från ingenstans!!!!!! :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Sumpa som i att du tappade det på vägen eller att farbror blå i trikå lånade lappen av dig?

Farbror polisen plockade mig 43km förfort när jag var påväg hem ifrån jobbet (Mitt i natten på tom e4)

Allt för statistiken :tummenupp

vad kan det bli, 3 månader är nog lagom för min överträdelse. men chefen skulle skicka in ett intyg om att jag behöver körkort för mitt jobb så har jag lite flyt så kanske jag får ner det 1 månad eller 2.

Surt som fan men tyvärr får du någ räkna med minst 2 månader för surkärringarna som handhar sånt här ingen humor eller kan särskilja på om det var mitt i natten eller rusningstrafik dom följer bara sina "regler"

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka