- Skyddsväst duger bara ryggskyddet är godkänt
- Handskar kan du få låna av mig om strl 10/XL passar ifall du bara har crossvantar
- Stövlar och hjälm antar jag att du har, om endast crosshjälm så glöm inte ett par bra googles samt plocka gärna av kepsen om möjligt = kan vara rätt irriterande för dig själv om du säger öka efter 50km/h
- Benskydd låter bra om de är smidiga, blir en ganska "tight" vinkel
I övrigt är det upp till dig själv, tänk bara på att om vi skulle få en marksyning (inte hänt hittills men jag fick punka i lördags) så är risken stor att du får rejäla skrubb/brännsår om du snålar på klädseln. M90 byxor skyddar förmodligen lika bra som ett par badbrallor när det kommer till kritan
Jag har högt säkerhetstänk, i slutändan är det upp till dig men skydden ska vara på. Vilken eftermiddag/kväll hade du tänkt? Personligen är jag berikad med för mycket fritid, brukar kunna vara 1-5 hojar ytterliggare om det inte är någon gruppkörning härifrån men då är det inte alltid så lämpligt med skjuts dock = jag har fullt sjå att hänga på ändå![]()
Jag har alla skydd som behövs, och jag tar crossbrallorna bara för säkerhetsskull, jag har även en "vanlig" hjälm, dvs inte crosshjälm. Så de e skyddsutrustningen

Ja asså för mig är det alltifrån imorron eftermiddag och frammåt

Jag är även jag förbannad med förmycket fritid. Säkerhetstänket är inte så dumt heller ^^
Säg en dag som passar och en tid

P.S, Såg att du lagade däcket vid "vår" mack ^^ Jag har landställe precis där