Åka/(bada?) nånstans ikväll, fredag?

Tinatjejen skrev:
*garv*
Vad FIN den blev igen
Han som vi plockade upp, hans kommentar om dina handtag (på hojen alltså :D ) var ju bäst:
"De var lite annorlunda innåtböjda handtag på den bara"
Pmyra: *host*det har blivit så när den har åkt i backen

:rock

*hehe*, men håll med om att det är snyggt gjort, det är ju samma vinkel på dem, så man kan nästan tro att det ska vara så. Det har jag jobbat länge på :D
 
Pissmyran skrev:
Men nu sörru Tina har jag redan åtgärdat veckans tappa-hoj-i-backen-skador (ny blinkers, nytt bromshandtag), så nu kan vi ut o åka igen :hej .

I jämställdhetens tecken så hjälper jag aldrig till... :crash och se så glad hon blir för det.....
 

Bifogat

  • blinkbyte_2.jpg
    blinkbyte_2.jpg
    59.5 KB · Visningar: 68
Pissmyran skrev:
*hehe*, men håll med om att det är snyggt gjort, det är ju samma vinkel på dem, så man kan nästan tro att det ska vara så. Det har jag jobbat länge på :D

av nån anledning så tror jag dig :rolleyes: ;)
 
Bear skrev:
I jämställdhetens tecken så hjälper jag aldrig till... :crash och se så glad hon blir för det.....
Haha, sådär såg det inte ut när jag skulle byta olja på min. Då fick jag en privatlektion på nån halvtimme "för det här ska du göra själv sen". :D :D
Hade kunnat gjort det själv första gången åxå, men de säger man ju inte när han e så gullig och vill visa alla knep och ger mkt bra tips :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top