Åk och handla åt mig!

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Chefen har limmat ihop vår plastkortlek som vi har på jobbet.
Vi avverkar papperskortlekar på löpande band men hade köpt en perfekt plastkortlek. Då tyckte chefen att vi spelade för mycket och limmade ett korthus av skiten.

Nu till frågan. Eftersom det inte finns nåt vettigt ställe här så undrar jag om det finns nån vänlig själ som kan tänka sig att svänga förbi teknikmagasinet och köpa två kortlekar. Jag betalar frakt hem hit + en liten peng som tack.

De skickar inte om beloppet är lägre än 199:- och deras frakt brukar svida lite.

Vart vill du ha det levererat?

Chefen har limmat ihop vår plastkortlek som vi har på jobbet.
Vi avverkar papperskortlekar på löpande band men hade köpt en perfekt plastkortlek. Då tyckte chefen att vi spelade för mycket och limmade ett korthus av skiten.

Nu till frågan. Eftersom det inte finns nåt vettigt ställe här så undrar jag om det finns nån vänlig själ som kan tänka sig att svänga förbi teknikmagasinet och köpa två kortlekar. Jag betalar frakt hem hit + en liten peng som tack.

De skickar inte om beloppet är lägre än 199:- och deras frakt brukar svida lite.

borde funka: http://www.fynda.se/index.php3?prodid=1580&ref=

2768469 Chefen har limmat ihop vår plastkortlek som vi har på jobbet.

Rolig chef ni har på det där stället :hihi

Ni har inte funderat på att erbjuda in honom i spelet?

Han kanske bara är avundsjuk.

Om det sker på shemalagda pauser, har då eran cehf nåt att göra med om ni spelar kort om det inte går ut över arbetet?
Jag föreslår att du limmar ihop/fast nåt som han sätter värde på.

Glömde skriva vad jag tyckte.. Gick jättefort att få hem. Kvaliten verkar riktigt bra än så länge iaf :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg