Lindén
Slutkört!
Filmen är inspelad 2005-08-08 på rörken i uppsala!
Ruskandet som ses e mina raka bromsskivor
E ju jag som riktar dom ju!!!
Så skicka inget PM på ett tag
Nåja åkte bakom några från usala som kanske känner igen sig??
Affe the poser kanske
Nåja nästa gång så kommer jag o redigera lite bättre!
Har väldigt kass data nu
O ja... jag kör ryckigt
Prova bettan själv så förstår ni varför
EDIT
et går ju ej o lägga upp film!?
Ruskandet som ses e mina raka bromsskivor
E ju jag som riktar dom ju!!!
Så skicka inget PM på ett tag
Nåja åkte bakom några från usala som kanske känner igen sig??
Affe the poser kanske
Nåja nästa gång så kommer jag o redigera lite bättre!
Har väldigt kass data nu
O ja... jag kör ryckigt
Prova bettan själv så förstår ni varför
EDIT


