Åk med på en Ducce runt Gotland Ring

Fukar det inte så beror det på Felkod 40.

För mig funkar det bra.

Najs film f.ö. Inte hel fel känsla att dra en hyper när man själv kör SS.:tummenupp
Det kräver sin man kan jag säga. :bow

Är det en SS, SL eller SS i.e. du kör runt med? Jag gissar 900SL eller 1000DS SS i.e.

Mr Helmut skrev:
2445629 Funkar för mig
Du glömde gasa i kurvan, eller vad hände?
Vill ju inte va stygg mot hyprarna :D
Zee skrev:
2445632 Fukar det inte så beror det på Felkod 40.

För mig funkar det bra.

Najs film f.ö. Inte hel fel känsla att dra en hyper när man själv kör SS.:tummenupp
Det kräver sin man kan jag säga. :bow

Är det en SS, SL eller SS i.e. du kör runt med? Jag gissar 900SL eller 1000DS SS i.e.
Det är en gammal SS från -93. GR är inte rätt bana om man saknar hk, men den är inte ju helt orginal :rolleyes:

Last edited:
K-Man skrev:
2445759 Ni hittar en mysig G-Ring film på min sida oxå. Lite mer omväxling i min...
ev direktlänk: http://hem.bredband.net/obcam/GotlandRing04.WMV
Scysst rulle! Har du alltid ett team med fotografer och filmare när du kör bana:confused:
Hopppas du köpt big pack med knäpuckar dem du hade såg ganska trötta ut. själv går jag efter måttet en dag på bana=ett par puckar:1pajas ;)

Last edited:
ringen den ringen

om varje mindre samhälle hade en "Ringen"
skulle inte det medföra mindre dödsfall i trafiken och de flesta krig som pågår i världen skulle nog upphöra helt.
för att inte tala om vad staten skulle tjäna pengar på all bensinskatt
och däck firmorna skulle tjäna ännu mer :tummenupp

Flatslide skrev:
2446074 Och vilka banor är bättre?
Dom med kortare rakor och med många kurvor, Knudan och Kullen är ett par favoriter. På GR så blir man hopplöst efter på rakan, men det är klart att är man tillräckligt bra förare så är GR bred nog att köra om på både yttern och innern i kurvorna vilket inte dom andra är.

K-Man skrev:
2445759 Ni hittar en mysig G-Ring film på min sida oxå. Lite mer omväxling i min...
ev direktlänk: http://hem.bredband.net/obcam/GotlandRing04.WMV
Skön film :tummenupp
Jag lovar att jag ska klippa lite mer i nästa film :nicka

Hallå=) riktigt skön film de=) undrar bara vad den första låten heter. fassan hörde den å tvinga mig att fixa den=)

palman skrev:
2449394 Hallå=) riktigt skön film de=) undrar bara vad den första låten heter. fassan hörde den å tvinga mig att fixa den=)

Något med gruppen Enigma.

palman skrev:
2449394 Hallå=) riktigt skön film de=) undrar bara vad den första låten heter. fassan hörde den å tvinga mig att fixa den=)
Den första låten är Ameno med ERA
http://www.lacoctelera.com/elrincondemike/post/2006/05/09/era-ameno

era-ameno.jpg

Last edited:
Satan vilka Lelle flashbacks man får... trots att man klotade så var de höjdpunkten denhär sommarn

SuperSport skrev:
2445636
GR är inte rätt bana om man saknar hk, men den är inte ju helt orginal :rolleyes:
åkte husa 650 vilket gick utmärkt. förutom på startomål ve o fan åt alla "nu ska vi gasa när de e rakt" piloter

Last edited:
DunderDan skrev:
2446071 Scysst rulle! Har du alltid ett team med fotografer och filmare när du kör bana:confused:
Hopppas du köpt big pack med knäpuckar dem du hade såg ganska trötta ut. själv går jag efter måttet en dag på bana=ett par puckar:1pajas ;)
Kul att ni gillade filmen! Nej filmen är ihopklippt av flera dagars åkning. Hade folk med under Lelleveckan som inte körde hoj så de fick stå bredvid med kameran ibland. De där kolfiberpuckarna var riktigt mjuka! Folk bakom sa att det bara rök om knäna :D men det blev bra i filmen, oslitna i början och slitna på slutet! Rena poserpuckar framförallt nu när de är helt slut så de bor på gatåkningsstället. Till bandagar och hårdkörning har jag numer ett raceställ och andra puckar :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti