Åk kompisar i Göteborg med omnejd?

Tjena, jag tänkte dra ut ikväll på en tur. Drar väl ca 19.00 - 19.30. Någon som skall ut ikväll?

Kör till NÄÄS Slott

Jag kör upp om nån månad. Efter det tänker jag bo på hojen hela sommarn i ur och skur, och då gör jag dig gärna sällskap! :tummenupp

Varje Måndag kväll samlas det 100 mc gubbar på Mellan Nääs mellan Floda och Tollered.
Trevlig MC träff är det och fin väg att åka på om man tar den gamla vägen dit.

Jag drar en 10-15 mil efter jobbet (ca 1830) imorgon om vädret blir som dom sagt. Hade tänkt styra kosan neråt Lyngern. Jag är grönis och inte snabbast i stan, men är det nån som är sugen så är det bara att haka på! :tummenupp

Jag drar en 10-15 mil efter jobbet (ca 1830) imorgon om vädret blir som dom sagt. Hade tänkt styra kosan neråt Lyngern. Jag är grönis och inte snabbast i stan, men är det nån som är sugen så är det bara att haka på! :tummenupp

Är vädret som utlovat kan det nog bli en tur!

ops, lite sent svar kanske. Jag utgår från Hisingen, men jag kan åka förbi gasklockan vid ~1830 och kolla om det är nån där!

Edit: 1900 fick det bli, krångel krångel! :P

Last edited:
Jag tar gärna en tur imorgon ifall någon vill haka? Blir lite väl intensivt att följa med i afton känner jag. Efter 16 är det helt öppet! :fakta

Jag och en till kommer. Men vi hinner nog inte till 1900. Kvart över hinner vi nog till.

Tack för en trevlig körning ikväll grabbar! Hoppas att det blir fler tillfällen, speciellt roligt med en tvillingbåge i gänget :tummenupp

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back