Åk kompisar i Göteborg med omnejd?

xaxpop

Medlem
Gick med
28 Jan 2012
Hoj
BMW F800R
Hej!

Har ganska nyss tagit körkort och rullar ganska mycket kring Göteborg med omnejd.
Då jag har ett par polare med mc kort men som av olika anledningar inte kör så mycket nu.

Så tänkte höra om det finns lite trevligt folk som ofta är ute när solen skiner som man kan haka på? Är ju trots allt mycket trevligare att åka med någon/några än att köra själv ;).

Bor i centrala Göteborg så är runt dom kvarteren jag håller hus.

Peace out!

Bränner du mycket gummi och gör hårdrocks tecknet åt folk när du åker förbi får du gärna haka på mig.... :yoparty

Jag kör upp om nån månad. Efter det tänker jag bo på hojen hela sommarn i ur och skur, och då gör jag dig gärna sällskap! :tummenupp

Bara en fråga, funkar inte Stora körtråden längre?

Onödig kommentar för det första.
För det andra så handlar detta mer om att hitta folk att köra regelbundet med och inte att ordna EN planerad öppen körning.

Sweet slr!

Kan ju hålla koll på vädret och så hojtar vi här nästa gång vädret är bra så får vi mötas upp någonstans!

Onödig kommentar för det första.
För det andra så handlar detta mer om att hitta folk att köra regelbundet med och inte att ordna EN planerad öppen körning.

Sweet slr!

Kan ju hålla koll på vädret och så hojtar vi här nästa gång vädret är bra så får vi mötas upp någonstans!

För det första, tack så mycket för "sweet sir", respekt för äldre (tror jag).

För det andra, det var en fråga, inte en kommentar!

För det tredje, förr var det så att körde man gruppkörningarna så var det mer en regel än undantag att man hittade åk kompisar då som man ringde under veckan och körde ihop med.

Om det var 08 eller 09 som vi körde närmare 2000 mil, så det var inte EN planerad öppen körning.

Bra väder idag! Synd att man måste jobba :brinnerup Dra ihop något i veckan på första dagen med bra väder? :smasha

Jag är gärna på och åker, alltid skoj att lära känna nytt hojfolk, bara hojta!!!

Samma här, gled omkring ensam i sisådär en 5 timmar idag - ack och ve! Jag hakar nästa gång!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph