Åh va kul man kan ha med nybils konfigatorer

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Det är förvånande roligt man kan ha på olika hemsidor när man annars är uttråkad. Lekt med porsche.se:s konfigurator och komponerat en 911 Turbo med jävla fina tillägg, slutpriset blev en 1,75 miljoner... fan! hehe nu gäller det bara börja skrapa ihop. :tungan

eller så blir det en hoj, som är säkert lika roligt, 10 ggr billigare, lite mindre komfortabelt dock.

Villee skrev:
Det är förvånande roligt man kan ha på olika hemsidor när man annars är uttråkad. Lekt med porsche.se:s konfigurator och komponerat en 911 Turbo med jävla fina tillägg, slutpriset blev en 1,75 miljoner... fan! hehe nu gäller det bara börja skrapa ihop. :tungan

eller så blir det en hoj, som är säkert lika roligt, 10 ggr billigare, lite mindre komfortabelt dock.
vadå kanske, skall du inte ens köpa hoj så behöver du ju fan inte va på detta forum heller!

Villee skrev:
Lekt med porsche.se:s konfigurator och komponerat en 911 Turbo med jävla fina tillägg, slutpriset blev en 1,75 miljoner... .

Själv snålade jag inte utan fixade mig en 911 GT2 utan massa lull lull (läs: onödig vikt) som kostade 1.8 mille...

:brynad

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back