Åf husa-delar sökes.

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
Har snokat runt på nätet och letat efter nån sida som kränger husadelar. Ja husaberg.com finns ju men jag vill se priser också. Söker i första hand efter plastkit och kanske dekalkit också....


edit: .se ska det va.....ber jättemycket om ursäkt :rolleyes:
 
Last edited:
Manne skrev:
Har snokat runt på nätet och letat efter nån sida som kränger husadelar. Ja husaberg.com finns ju men jag vill se priser också. Söker i första hand efter plastkit och kanske dekalkit också....


Nä Husaberg.com finns inte :D

Men söker du plastdelar etc så finns det väl en uppsjö handlare i tyskland etc.
Det är värre om man vill se priset på husaberg orginaldelar såsom motordelar jag har hitils inte funnit någon :va
 
Dom uppdaterar inte ofta tyvärr. Jag bor nära butiken och var där och spanade in nya -04:an igår.... Ring till butiken om du vill veta priser, dom bruckar dock inte ha så mycket hemma utan man brukar få beställa när man kommer dit.
 
hp skrev:
Dom uppdaterar inte ofta tyvärr. Jag bor nära butiken och var där och spanade in nya -04:an igår.... Ring till butiken om du vill veta priser, dom bruckar dock inte ha så mycket hemma utan man brukar få beställa när man kommer dit.


Hp e det dax för ett byte??
 
Nej jag var bara med när Totto hämtade sin -04:a.
 
Manne skrev:
Har snokat runt på nätet och letat efter nån sida som kränger husadelar. Ja husaberg.com finns ju men jag vill se priser också. Söker i första hand efter plastkit och kanske dekalkit också....


edit: .se ska det va.....ber jättemycket om ursäkt :rolleyes:
Ring till Knåda Sport 0271/34075 Dom har en hel del prylar hemma till Husaberg.
Kylvingar 215:-/st
Framskärm 175:-
Bakskärm 560:-
Lyskåpa 175:-
Priserna ligger däromkring om jag inte kommer ihåg helt fel :3freak
 
Busaberg skrev:
Ring till Knåda Sport 0271/34075 Dom har en hel del prylar hemma till Husaberg.
Kylvingar 215:-/st
Framskärm 175:-
Bakskärm 560:-
Lyskåpa 175:-
Priserna ligger däromkring om jag inte kommer ihåg helt fel :3freak

tackar nu börjar det likna något :tummenupp
 
Karlströms kommer med ny hemsida i slutet av månaden, då e ALLA husanummer med, det mest som jag provat i -04 är med.... det blir gött.

:Bugar :Bugar KTM har ju varit ganska bortskämt med dessa grejor..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top