ÅF Carpimoto?

FA7

SDK Socio #3636
Gick med
8 May 2004
Hoj
748 R -00
Någon som vet ifall det finns en svensk återförsäljare för Carpimoto?

FA7 skrev:
Någon som vet ifall det finns en svensk återförsäljare för Carpimoto?

Nej jag tror bestämt att det inte finns det. Men vad hindrar dig från att beställa direkt från Carpimoto?. Har en polare som beställde och det gick hur snabbt som helst att få grejorna. Skall tydligen vara en bra o seriös firma. Jag ska beställa lite delar från dom inom kort tänkte jag. Men det är klart att ska du bara ha ett par handtag så är frakten kanske en aning dyr, men du kan ju beställa ngt tillsammans med en polare eller likn!.

Köpte ljuddämpare från dom för någon månad sen. Tog 6 dagar från beställning till leverans. Verkar vara en seriös firma. Svarar fort på mail och ger bra svar.
Verkar ha bra priser på frakten också. Får ett klart besked på vad det kostar med varor + frakt och det är inte förrän då man bestämmer sig om man vill köpa sakerna.
Rekommenderas :tummenupp

Det låter ju bra men har ni något exempel på fraktkostnaderna?

FA7 skrev:
Det låter ju bra men har ni något exempel på fraktkostnaderna?

Tror jag betalade 300 spänn och fick vänta i en vecka för ett Akrapovic renoverings kit. (typ ny ljuddämpare)

Leverans till dörren!

Skittrevliga! Bra utbud! Bra leveranser!

Ringde även upp för att fråga om dom kunde dra 50 kr mer på mitt konto för att frakten ökat något... Det är service!
:tummenupp

ZXRMANNEN skrev:
Nej jag tror bestämt att det inte finns det. Men vad hindrar dig från att beställa direkt från Carpimoto?. Har en polare som beställde och det gick hur snabbt som helst att få grejorna. Skall tydligen vara en bra o seriös firma. Jag ska beställa lite delar från dom inom kort tänkte jag. Men det är klart att ska du bara ha ett par handtag så är frakten kanske en aning dyr, men du kan ju beställa ngt tillsammans med en polare eller likn!.
:tummenupp Och vilken är det då?? Som har beställt därifrån???,, :hihi :hihi Är det samma som gjort DINA skruvar?? :va Vilken Kille va :hihi

Beställde! Frakten blev inte mer än några hundra. Ser man fram emot att få montera nytt kåpglas, öppen kopplingskåpa samt ny kåpa över främre drev! :yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon