Ååååhhh!! Tog B Kortet Idag!!

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Så jävla skönt e det !!! =)

Uppkörning 11, hemma vid 12-13, sen rastat bilen i några timmar =) Fy fan va skönt - äntligen tillfälle att varva ut den också.. lite omöjligt när man haft en pappa vid sidan om haha... nu ere lakrits lite här och var :p inte och tala om att spara på däcken (dubbarna mår nog ingen bra :tummenupp )hehe.

Ååh, bland de finaste dagarna i mitt liv känns det som just nu,.. lite lunch och sen blire av och fortsätta rullandet hehe. Aldrig mer buss till skolan, och slipper snö slafset ååh :yoparty :tungan :) :lol :kär :hihi

Det går inte att ta det där förbannade b kortet... blir kuggad för skitsaker..

Grattis!

EBS skrev:
Du kör som ett svin! Det är därför. :rolleyes: :D
Åh.. denna vänlighet som finns på detta forum är ju underbar.. Finns ju bara en sak som är bättre.. All underbar ironi som utstrålas på löpande band... :D :hihi

Edit:... Grattis förresten...
Kör nu varsamt de första 2 åren.. :mattias

Stephen skrev:
Åh.. denna vänlighet som finns på detta forum är ju underbar.. Finns ju bara en sak som är bättre.. All underbar ironi som utstrålas på löpande band... :D :hihi

Å du din XXXXXXX skall bli nedsupen imorgon! :fakta

Stephen skrev:
jaja...
Glöm inte bort att andas nu när du blir så arg, gammelgubbe... :tungan
Blir det rullstol eller permobil imorgon??
Min sköterska tar med syrgasen så jag lämnar dessa tingestar hemma!

Stephen skrev:

Men KäjLe kör ju som ett svin. :va ;)

Precis... Kör varsamt dom första åren... Alla som kör förfort innan dess borde skjutas eller nått.. :rolleyes: :brinnerup

EBS skrev:
Men KäjLe kör ju som ett svin. :va ;)

Precis... Kör varsamt dom första åren... Alla som kör förfort innan dess borde skjutas eller nått.. :rolleyes: :brinnerup
Precis.. Akta dig speciellt för Valhallavägen... :gnissla :rofl

Nej men seriöst... Tror att farbror blå är på hugget nu.. Glömde ju att kolla vart du bor innan jag skrev detta inlägg men i Stockholmstrakten är det mycket poliskontroller överallt just nu.. Ta det varsamt.... Bara ett vänligt tips....

Edit: Såg att du bor i Stockholm.. Så ta det lugnt... Sumpa inte lappen nu.. :tummenupp

Last edited:
Stephen skrev:
Precis.. Akta dig speciellt för Valhallavägen... :gnissla :rofl

Nej men seriöst... Tror att farbror blå är på hugget nu.. Glömde ju att kolla vart du bor innan jag skrev detta inlägg men i Stockholmstrakten är det mycket poliskontroller överallt just nu.. Ta det varsamt.... Bara ett vänligt tips....

Det står VaLLhallavägen på mitt "Beslut om omhändertagande av körkort". :rolleyes: Känns det seriöst eller vad när poliserna inte ens kan stava till gatan dom står på. :tummenupp

Stephen skrev:
Vem har sagt att baconligan är raketforskare?? :rofl

Han skrev att jag hade B-kort också så. :D Ingen koll alls kan man säga.

edit: Bästa va när jag påpekade det "öhhh... aha.. jag antog bara att du hade det" :dummer

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage