Äventyrsrunda Krokig Asfalt och lättare grus, Rosenhill 11:00, Söndag 26/8

Asså nu måste jag bara fråga, om man nu gillar att åka sporthoj och bara när det är fint väder så får man höra att man är posör och putsbög om vartannat.
Nä gör som vi, köp en äventyrshoj för helvete och åk med oss på skitiga grusvägar, det är jätteskoj !!
Visst, grus är kul med rätt hoj och jag skulle gärna ha en sån också, och goretexkläder å grejer.
Men inte fan skulle jag stanna hemma för lite vatten.

Amatörer :krama

Asså nu måste jag bara fråga, om man nu gillar att åka sporthoj och bara när det är fint väder så får man höra att man är posör och putsbög om vartannat.
Nä gör som vi, köp en äventyrshoj för helvete och åk med oss på skitiga grusvägar, det är jätteskoj !!
Visst, grus är kul med rätt hoj och jag skulle gärna ha en sån också, och goretexkläder å grejer.
Men inte fan skulle jag stanna hemma för lite vatten.

Amatörer :krama

Ursäkta men vad var frågan?

Idag var det inte LITE regn här. Syndaflod käns mer som korrekt beskrivning. Mitt gammla allväderställ, även kallat Svampen, funkar som en sprinkler. En droppe på utsidan ger två droppar på insidan. :) Nytt ställ står definitivt på inköpslistan.

Gore-Tex ställ hade nog inte räckt på norrsidan. Militärens regnrock hade blivit blöt på insidan i dessa syndafloder som kom ned.

Det var lite grann som det här, fast utan en massa nakna människor då:
syndafloden.jpg

:tungan

Ursäkta men vad var frågan?

Idag var det inte LITE regn här. Syndaflod käns mer som korrekt beskrivning. Mitt gammla allväderställ, även kallat Svampen, funkar som en sprinkler. En droppe på utsidan ger två droppar på insidan. :) Nytt ställ står definitivt på inköpslistan.

Precis!

Syndafloden på Arlanda TT visade på att goretexställ, regnställ, paraplyer, depåtält mm inte räcker för att hålla vätan ute. Flera pass vart inställda då det var för mycket vatten helt enkelt. Allt var blött!

Ragge!

Hoppas jag kan komma loss och hänga med helgen som kommer. Meddela gärna så tidigt som möjligt vilken dag du tänkt i helgen!

Precis!

Syndafloden på Arlanda TT visade på att goretexställ, regnställ, paraplyer, depåtält mm inte räcker för att hålla vätan ute. Flera pass vart inställda då det var för mycket vatten helt enkelt. Allt var blött!

Ragge!

Hoppas jag kan komma loss och hänga med helgen som kommer. Meddela gärna så tidigt som möjligt vilken dag du tänkt i helgen!

Just nu siktar jag på lördag. Jag skulle vilja dra från Rosenhill vid 10:00 om ni orkar?

Lördagen kan fungera. Kanske en kompromiss till 10.30? Hur länge tänkte du vi skulle hålla på? Mest om man ska ta klart visir med pga mörker, som sist:hihi.

Lördagen kan fungera. Kanske en kompromiss till 10.30? Hur länge tänkte du vi skulle hålla på? Mest om man ska ta klart visir med pga mörker, som sist:hihi.

10:30 kan funka. Jag skall försöka exkludera bensinstoppet den här gången. Det borde spara tid :crash Vill man vara hemma en viss tid så kan det ordnas. Enklast är att man talar om det i början av turen. Då kan man anpassa det hela.

Jag kan tänka mig att jag vill vara hemma typ sent lördag e.m. Det finns säkert någon polare som tycker att man måste dricka någon maltbaserad dryck på kvällen.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!