Äventyrsresor

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vi är sugna på att dra någonstans i början av nästa år.
Och då helst på en resa som man kommer att minnas.

Vi är inga direkta soldyrkare som vill ligga på stranden i en vecka utan hitta på något spännande.

Har ni några förslag så hojta till :)

Haj-safari vid stora barriärrevet är i alla fall mitt mål när jag har fått ihop pengar.

Kolla UCPA resor.
Har en jävla massa olika resor med aktiviteter.

Tänkte på USA, men kom på att Swedie har ju en tid kvar innan han kan besöka detta underbara land igen. :(

Afrika, Gambia. Kan ha sjukt kul därnere med fyrhjulingar på stranden och öknen.
Annars hade jag lätt dragit typ till kolahalvön (osäker på stavning) och fiskat som en tok. Äventyr det med. :)

Varför inte prova en tur med rosabussarna? Dom har en tur som dom kallar för "Bergsgorillorna i Rwanda", avresa 14 jan 2008 ca 19 dagar kan kombineras med Safari och Zanzibar.

Kolla på http://www.temaresor.se/ - även om ni inte beställer nån svindyr resa med dem så kan ni ju kolla vad de erbjuder och så sätta ihop en egen resa.

Svårt att tipsa om "äventyr" - då jag itne vet vad det ordet innebär för just er.
Är det chockturism till Chernobyl, bergsbestigning i afrika, couchsurfing i en storstad eller kryssning i karibien ni anser är ett äventyr?

häng med mej till sydamerika :D
tre månader med rosabussarna....ska bla vandra inkaleden:tummenupp

De ogillar illegala invandrare som bara snyltar på deras system :gnissla
*han får berätta själv, men kort historia är att han var där för länge helt enkelt, utan visum*
Var det inte så att han körde omkring GR-style inne i LA och fick typ 5 stjärnor som i GTA. Sen torska han och bängen var så arga så de skickade hem han å förklara han persona non grata. Jo så vare.

Var det inte så att han körde omkring GR-style inne i LA och fick typ 5 stjärnor som i GTA. Sen torska han och bängen var så arga så de skickade hem han å förklara han persona non grata. Jo så vare.

Ha ha!

GTA LA Now WITH A Brand NEW Character
Sweedie Most wanted biker
! A tough guy who rides the streets faster then ..... :cdevil.....

Kolla på http://www.temaresor.se/ - även om ni inte beställer nån svindyr resa med dem så kan ni ju kolla vad de erbjuder och så sätta ihop en egen resa.

Svårt att tipsa om "äventyr" - då jag itne vet vad det ordet innebär för just er.
Är det chockturism till Chernobyl, bergsbestigning i afrika, couchsurfing i en storstad eller kryssning i karibien ni anser är ett äventyr?

Jag kan varmt rekomendera en resa till Chernobyl. Lite otur bara att dom har stängt den sista reaktorn där nu. Det var ju lite mer spännande när den var igång. Men det är ju ändå intressant att få besöka den förbjudna zonen och titta på resterna av det som en gång var en levande stad. Alla helikoptrar, lastbilar och diverse fordon som användes och nu är så radioaktiva att dom bara lämnades på stora uppställningsplatser. Kan vara nyttigt att få lära sig vad som händer när man trycker på fel knappar...

Skulle vilja åka nånstan typ Afrika/Borneo/japan... söker resekompis...

Skaffa ett hem först!

SH Den nya bostads/kontakt förmedligen! :va

(Skall du hitta en reskompis så gäller samma råd som för boende :mattias )
VISA :tuttar (Det funkar!)

Jag är nog ovanligt :cdevil tonight förmodligen är det för att ge igen för allt jag har fått utstå denna jävla vecka! (Skriker in i en tom ölflaskaAaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!! :D )

EDIT: Äsch Ta Dina Slantar Å Köp En Jävla Hoj Istället! Det här är ett HOJ-FORUM!

Last edited:
EDIT: Äsch Ta Dina Slantar Å Köp En Jävla Hoj Istället! Det här är ett HOJ-FORUM!

Ett sporthojsforum till och med. Utan R i modellbeteckningen - ingen sporthoj. Hör av dig när du har råd att leka med de vuxna pojkarna. :tungan

Skulle vilja åka nånstan typ Afrika/Borneo/japan... söker resekompis...

Att du vågar lämna ut dig själv sådär på den här sidan... Lycka Till! :pannkyss

Last edited:
Ett sporthojsforum till och med. Utan R i modellbeteckningen - ingen sporthoj. Hör av dig när du har råd att leka med de vuxna pojkarna. :tungan

Att du vågar lämna ut dig själv sådär på den här sidan... Lycka Till! :pannkyss

Min Knarr har ett R i sin beteckning :finger

(Honda Nx 650 R )SÅ då är den en SPORTHOJ NURÅ!!! WOW !!!!!

Hör av dig till mig när du har...... :va Nääh föressten gör inte det!

Har rest med läs och res och sovit med indianer i amazonas, i deras hem och ätit deras mat, levt som dom för några nätter. Lovar att det är en upplevelse för livet att somna i den djupaste djungel med bara en hydda som skydd. Har man tur tar kanske familjen med dej på bältdjurs jakt. Till middagen var det jag som fick äran att gnaga på huvudet.....jag avböjde .-)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back