Äsch, fan...

• Thread starter Thread starter Tjita1
  • Start date Start date

Tjita1

Guest
...nu har jag tröttnat.
Så fort jag skriver nåt i nån tråd är det alltid nån som vet bättre än mig, hoppar på mig med aggressiva tillmälen, eller också bara ignorerar mig. Varför ska man delta i ett forum där man blir behandlad så? Härmed skiter jag i det, jag har andra saker att roa mig med. Köra min gubbmotorcykel med min dagisbarnsväst och korvätarhjälm och leka hobbypolis i lagliga hastigheter tillexempel.

Hej då.

Känner att jag är skyldig dig en ursäkt, vet dock inte om jag kan ta åt mig hela äran.

Men det är väl försent nu när du redan tagit farväl.:hej

Äh, Tjita1 - ibland får man ha förståelse för att forumet är lite mindre befolkat, folk lider svårt av hojabstinens, pärlan man har eller suktar efter är för dyr, krånglar eller så är kassan fortfarande tom efter julen när säsongens ostar måste beställas. Då kan det bli lite kinkigt på sina håll och kanter.

Du har väl rätt vettiga inlägg, problemet med vettiga inlägg är att de oftare lämnas utan en flock gillningar eller kommentarer. Om ingen trollare får för sig att testa den aktuella stubinlängden.

Så håll ut och häng kvar, i mitten av april och därefter ska Du se att det ser ljusare ut... :)

Kan rekommendera min filosofi:

aoz8RpX_460s_v1.jpg

Livet blir lättare då!

Last edited:
Nej! Jag vill se fler vloggar eller va det heter.

Det kommer alltid att finnas människor som har en annan åsikt än du, oavsett forum.
Det är ju inte liv eller död, ta det med en nypa salt bara.

Vill än en gång poängtera att om du tycker att du blir utsatt för personangrepp så anmäl dessa inlägg så moderatorerna kan städa bort så mycket tråkig attityd som möjligt.

Vore trevligt om du stannade kvar.

Tråkigt att tråkiga medlemmar klarar att fösa ut folk en efter en.

Tjita1, kom hem! Jag vet att du sitter och kollar den här tråden i smyg. Jag är helt säker på att vi är betydligt fler som vill att du skall vara kvar än de som (möjligen) är nöjda med att du lämnat oss. :krama

Självklart är det ingen här som vill bli av med någon, men jag tror att det krävs ett visst mått av självdistans och glimten i ögat för att kunna hänga här bland alla typer. Har man inte det kan man nog få svårt att förstå allt som skrivs mellan raderna...:yoparty

Tjita1, kom hem! Jag vet att du sitter och kollar den här tråden i smyg. Jag är helt säker på att vi är betydligt fler som vill att du skall vara kvar än de som (möjligen) är nöjda med att du lämnat oss. :krama

Jag med!
Har jag varit taskig så har absolut INTE varit meningen.

Jag känner lite samma sak. Orkar inte surfa in så ofta längre, och än mindre skriva. Alltid någon som ska in och argumentera för att man har fel, snarare än att försöka komma framåt i en diskussion.

Om det är den här OT tråden,
http://www.sporthoj.com/forum/showt...iskontroller&p=5975162&viewfull=1#post5975162
som är upprinnelsen till det här så förstår jag inte beslutet att lämna, herrejösses vad jag skulle ha lämnat SH många gånger för alla gliringar jag fått... skriver man mycket och har åsikter vill det nog till att man iaf har lite tjockt skinn och läser lite mellan raderna speciellt om man håller till i OT.

Om det är den här OT tråden,
http://www.sporthoj.com/forum/showt...iskontroller&p=5975162&viewfull=1#post5975162
som är upprinnelsen till det här så förstår jag inte beslutet att lämna, herrejösses vad jag skulle ha lämnat SH många gånger för alla gliringar jag fått... skriver man mycket och har åsikter vill det nog till att man iaf har lite tjockt skinn och läser lite mellan raderna speciellt om man håller till i OT.

Man kan säga att du drev honom till detta alltså. :gnissla

Generellt tycker jag att folk är grymt duktiga att argumentera för sina åsikter här.
Det är ofta man får en ny/annan infallsvinkel på alla möjliga ämnen.

En eloge till alla och en var här inne för det. :tummenupp

Att sedan någon tråd går överstyr från sak till person är ju alltid trist. :(

Ja dig kommer vi ju att sakna när du loggat ut för gott.

not

Överlag är det ett litet fåtal som håller diskussionerna igång på det här forumet. Obekväma eller inte, men utan dom så kommer det bara diskuteras pastarecept och bankräntor här....

Så jag håller inte med.

Back