Ärligt talat...

Gustav O skrev:
Hur kunde du avgöra av att hennes mentala hälsa var dålig utifrån det inslaget? För att hon pratade lite konstigt?
Markus är bara en bubbla av fördomar och förutfattade meningar, inget att hänga upp sig på.

Orca69 skrev:
Markus är bara en bubbla av fördomar och förutfattade meningar, inget att hänga upp sig på.

Ja, speciellt mina fördomar om muslimer har de senaste dagarna visat sig vara grundlösa.

Markus skrev:
Ja, speciellt mina fördomar om muslimer har de senaste dagarna visat sig vara grundlösa.
Japp för de senaste dagarna har hela världens en miljard muslimer eldat danska flaggor.

Gustav O skrev:
Japp för de senaste dagarna har hela världens en miljard muslimer eldat danska flaggor.

I lilla Sverige samlades 25.000 personer för att demonstrera i GTB mot GW Bush..
(och vi är knappt 9 millar i sverige)

Den största demonstrationen i mellanöstern var väl den i Beirut där man räknade det till omkring 12000 deltagare. Övriga demonstrationer har varit betydligt mindre om än stundtals väldigt vildsinta(till skillnad från GTB :rolleyes: )

Men även om vi skulle avrunda uppåt och få det till att det var 100.000 muslimer på gatorna skulle Bushprotesterarna i Sverige ge en 6 faldig överrepresentation..
(25.000 / 9 millar) - Bush är dum, Bush är dum! Kasta Sten, kasta sten!

(100.000 / en miljard) - Ni hånade vår profet och vår religion, elda flaggor och ambasader!

Markus skrev:
Lite? Lite konstigt är om någon typ läspar eller mumlar, det där var fan JeTtE kOnsTiTt. :fakta

Fast nu vet vi ju alla att du har problem att förstå både skrift och tal.. :hihi Därför hackar du på alla som den värsta paragrafryttaren så fort någon stavar fel eller utrycker sig obegripligt (för dig).

/Kung på SFI del 1

Utan ljud (ja nåt är fel med datorn) på under intervjun såg det ut som en karl.

Men det är härligt att orka röra på sig sådär när man är 65 år.
Hoppas ni också kommer göra det istället för att sitta här på forumet och överrösa varandra med kärlek såsom ni gör...

Bikerbitch skrev:
Hoppas ni också kommer göra det istället för att sitta här på forumet och överrösa varandra med kärlek såsom ni gör...

Bara jag slipper ha ett sådant skratt som hon har så kan jag tänka mig att köra några moves.

korvgubbe skrev:
Kasta Sten, kasta sten!

"Kasta Sten" Vad har stackars Sten gjort för ont?! :hihi :hihi :rolleyes:

Ja, jag är trött..!

(Handlade inte den här tråden egentligen om en pigg pensionär?)

Last edited:
Jo denna tråden handlade om en pigg pensionär men vissa tycker det är roligare att rida på paragrafer och vara kaxig än att se meningen med artikeln.

Nienna skrev:
(Handlade inte den här tråden egentligen om en pigg pensionär?)

Jag såg bara markus jiddrande så jag fick för mig att det var en "utmedpackartråd" som så många andra förra veckan..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg