... e inte det här den skönaste pensionären i världshistorien?
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=5965

http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=5965
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tyckte att hon såg ut att må utmärkt av att dansa breakdance.Markus skrev:Hon mår inte bra, och allt hon rökte i 28-års åldern vågar man knappt tänka på.
Gustav O skrev:Tyckte att hon såg ut att må utmärkt av att dansa breakdance.
Markus skrev:Säkert grym fysik, mental hälsa? Nja.

Hur kunde du avgöra av att hennes mentala hälsa var dålig utifrån det inslaget? För att hon pratade lite konstigt?Markus skrev:Säkert grym fysik, mental hälsa? Nja.

Om man jämför med andra 65 åringar så måste man väl påstå att hon var duktig... men jämfört med en 25 åring... nja... inte så duktig..Nitrogen skrev:Visst är det coolt det hon gör, och jag dansar definitivt inte bättre, men hon var fanimej inte duktigt.![]()
Gustav O skrev:För att hon pratade lite konstigt?

hennes stora problem var att hon inte kunde göra en snygg kombo, utan hon avslutade varje "move" innan hon började på nästa.Nitrogen skrev:Visst är det coolt det hon gör, och jag dansar definitivt inte bättre, men hon var fanimej inte duktigt.![]()
True that.Wagge skrev:Om man jämför med andra 65 åringar så måste man väl påstå att hon var duktig... men jämfört med en 25 åring... nja... inte så duktig..
Ja, så kanske det var. Jag är ingen breakdansare so i dunno.-Rosen- skrev:hennes stora problem var att hon inte kunde göra en snygg kombo, utan hon avslutade varje "move" innan hon började på nästa.
inte jag heller, jag bara tycker om att ha åsikterNitrogen skrev:True that.
Ja, så kanske det var. Jag är ingen breakdansare so i dunno.![]()
-Rosen- skrev:inte jag heller, jag bara tycker om att ha åsikter![]()

om du är full så kan jag förstå, men annars så är du bara jobbig. som jag skrev i den andra tråden, vi har inte så bra kontaktMarkus skrev:Kolla med din fd klasskompis, vad tror han?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |